Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان در پيامي از حماسه حضور مردم ولايت‌مدار و انقلابي استان همدان در راهپيمايي چهل و يکمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و يوم‌ا... ۲۲بهمن‌ماه تقدير و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «آیت الله حبیب الله شعبانی»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و سید «سعید شاهرخی» ، استاندار همدان در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم همدان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پيام بشرح زير است: راهپيمايي باشکوه و مقتدرانه مردم شريف استان همدان، همصدا با ديگر مناطق مختلف کشور در يوم‌ا... 22 بهمن در چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي که مصادف با اربعين شهادت سردار عزيز سپاه اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني بود، نمايانگر اوج شعور انقلابي‌گري و استکبار ستيزي ملت عزيز ايران اسلامي است.

 

بي‌شک اين حضور هوشمندانه، متعهدانه و انقلابي موجي از شور و اميد را براي دلسوزان نظام و انقلاب و پيامي نااميدکننده براي دشمنان ايران اسلامي در پي داشته است.

 

در ادامه این پیام آمده است: اين حضور پرشور و وحدت بخش مردم، پشتوانه مستحکمي براي نظام جمهوري اسلامي و زمينه‌ساز مشارکت حداکثري مردم متدين دارالمجاهدين و دارالمومنين استان همدان در پاي صندوق‌هاي اخذ راي در دوم اسفندماه خواهد بود.

 

اينجانبان به پاس اين حماسه بزرگ، از مردم مومن، انقلابي، شجاع و با بصيرت استان همدان که جلوه‌اي ديگر از وحدت، همدلي، عظمت و اقتدار را به نمايش گذاشتند، صميمانه قدرداني مي‌کنيم.

 

حبيب‌ا... شعباني موثقي -نماينده ولي فقيه در استان و امام‌ جمعه همدان  ، سيد سعيد شاهرخي- استاندار همدان

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیام قدردانی پیام مشترک استاندار همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر حسین نوش آبادی شامگاه دوشنبه در جمع مردم جوادآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حجاب و مسائل فرهنگی اظهار کرد: حتی افرادی که ما گاهی فکر می‌کنیم، در حفظ شعائر دینی کمی ضعیف عمل می‌کنند، یا به تعبیری شل حجاب هستند، یا یک مقداری رعایت برخی شئونات را نمی‌کنند، ته دل خود انقلابی و مؤمن هستند.

وی گفت: این افراد نیز انقلاب و ایران را دوست داشته و مؤمن هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی برای مساله حجاب ضروری است، گفت: باید به وضع موجود سامان داد و مظاهر خلاف شرع در کشور را از بین برد، اما اینجور نیست، که بگوییم، هرکس هم حرکتی کرد، که به زعم ما بد جلوه کرد، وی را غیر انقلابی، غیر مؤمن و به دور از ملت بدانیم.

وی گفت: تفکر اسلامی و مکتب حاج قاسم همه را می‌پذیرد، سردار دل‌ها گفت «همان دختر کم حجابف دختر من است.»، نباید اینقدر به همه حمله کرد و آن‌ها را غیر انقلابی و غیرمومن نخوانیم و خود را مؤمن بدانیم.

کد خبر 6098816

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو