Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:42:01 GMT

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس از فردا شروع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۱۴۰۲

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس از فردا شروع می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: تاکنون گزارشی از تخلف انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده شود نداشته‌ایم.

مراد یگانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ اسامی نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این اسامی امروز چهارشنبه ۲۳ بهمن از سوی فرمانداری کرج و ساوجبلاغ اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه ادامه داد: با اعلام اسامی، از ابتدای وقت فردا پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه تبلیغات آغاز می‌شود و تا پایان وقت ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، بر این اساس تبلیغات در روز یکم اسفند ممنوع است و انتخابات هم در روز دوم اسفند برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی در روزهای اخیر هم گفت: ما تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده بشود نداشته‌ایم.

یگانه در پایان گفت: خوشبختانه آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد و ۲۳ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در استان البرز کار انتخابات را در ۱۲۰۰ شعبه پیش خواهند برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رفیعی  گفت:طبق تقویم انتخابات دور دوم دوزادهمین مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ساعت  ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.


وی افزود: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.


به گفته رئیس ستاد انتخابات استان دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد