Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، بهبود کیفیت و افزایش سطح رضایت مشتریان، در بازه زمانی ۹۲ تا دی ماه ۹۸، تعداد مشتریان فعال سامانه موبایل بانک رفاه بیش از ۶۵۰ درصد رشد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، افزایش سطح رضایت مشتریان، گسترش خدمات الکترونیک و بهبود کیفیت آن جزء برنامه های مهم بانک است که رشد بیش از۶۵۰ درصدی تعداد مشتریان فعال سامانه موبایل بانک در سال های اخیر حاصل برنامه ریزی و پیگیری های جدی در این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش دو برابری تعداد مشتریان فعال سامانه بانکداری اینترنتی بانک (بیش از ۱۱۱ درصد رشد)، رشد بیش از ۵۴ درصدی تعداد دستگاه های خودپرداز و رشد بیش از ۹۷ درصدی تعداد کارت های صادره از جمله فعالیت های فناوری اطلاعات است.

همچنین سامانه های پرداخت آنلاین نسخ الکترونیکی پزشکان، تسویه با داروخانه ها و بیمارستان های طرف قرارداد تأمین اجتماعی، بورس کالا و معاملات آنلاین سهام و ایفای مسئولیت بانک در توسعه فناوری سبز و توسعه زیر ساخت، حفظ، دسترس پذیری و پایداری خدمات و ارتقای امنیت از دیگر خدمات قابل توجه بانک رفاه در این حوزه است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران بانک ها بانک رفاه بانک موبایل بانک درصدی تعداد رشد بیش بانک رفاه درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را ۵۰ درصد نگه داشت.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی جمهوری ترکیه (CBRT) اعلام کرد که نرخ بهره را پس از افزایش در ماه گذشته بدون تغییر در ۵۰ درصد نگه می‌دارد.

کمیته سیاست پولی استدلال کرد که به دلیل تاخیر بین افزایش نرخ‌ها و تاثیر آن بر تورم، توقف در انقباض الزامی است.

بانک افزود که «به شدت به ریسک‌های تورمی توجه می‌کند».

بانک ترکیه گفت: تا زمانی که شاهد کاهش قابل توجه و پایدار در روند زیربنایی تورم ماهانه نباشد و تا زمانی که انتظارات تورمی به محدوده پیش‌بینی شده باز نگردد، موضع پولی فشرده خود را حفظ خواهد کرد.

این سازمان مجددا تاکید کرد که آماده است تا در صورت پیش‌بینی وخامت قابل توجه و مداوم تورم، نرخ‌ها را بیشتر افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند