Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:31:37 GMT

آب شرب ۶۶۰۰ مشترک در ۳۶ روستای استان گیلان قطع است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۱۷۰۹

آب شرب ۶۶۰۰ مشترک در ۳۶ روستای استان گیلان قطع است

جریان آب شرب ۶ هزار و ۶۰۰ مشترک در ۳۶ روستای گیلان همزمان با بارش برف سنگین و کولاک قطع است از طرفی طبق اظهارات مدیران شرکت آبفار استان قطعی برق اصلی‌ترین دلیل بروز این معضلات اعلام شده است. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، همزمان با بارش برف سنگین، کولاک شدید و قطعی جریان برق، آب شرب 10 هزار مشترک در 50 روستای گیلان قطع شد که بر اساس آخرین آمار ارائه شده شرکت آبفار و با حل مشکل برخی مناطق این عدد به 6 هزار و 600 مشترک در 36 روستای استان کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه قطع برق علت اصلی قطع جریان آب شرب مردم در روستاها شده است اظهار داشت: در حال حاضر 6 هزار و 600 مشترک در 36 روستای گیلان با قطعی آب شرب خود روبه‌رو هستند و تلاش‌ها برای رفع مشکلات ایجاد شده ادامه دارد.

محب علی رنج‌ور اقداماتی که شرکت آبفار استان گیلان طبق اخطاریه‌های صادر شده هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین و بحرانی شدن اوضاع انجام داده بود را برشمرد و عنوان کرد: شرکت آبفار بر اساس ظرفیت مخازن، ایستگاه‌های پمپاژ و ژنراتورهای تولید برق موقت پیش‌بینی‌هایی در این زمینه انجام داده بود.

قطع آب جنگل چیتگر به دلیل بدهی 120 میلیاردی شهرداری تهران به وزارت نیروتوضیحات مدیر آبفار شهرستان رشت در مورد قطع آب شرب 400 خانوار روستاییفرماندار ساری: قطع آب و برق مراکز آموزشی و درمانی ساری پذیرفتنی نیست

وی با بیان اینکه به‌علت طولانی شدن قطع جریان برق، ذخیره مخازن آب و ژنراتورها به اتمام رسیده است تصریح کرد: راه مواصلاتی تعداد بسیار زیادی از روستاهای استان گیلان به علت برف و کولاک مسدود شده است به‌همین خاطر شرکت برق اعلام کرده امکان خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ناشی از پارگی خطوط را ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با تأکید بر اینکه معضل انسداد راه‌ها، حل معضل قطع برق و متعاقب آن رفع مشکلات تأسیسات آبرسانی این شرکت به‌زودی برطرف می‌شود اظهار داشت: عوامل امدادی و خدماتی شرکت آبفار گیلان آماده هستند تا در صورت وصل خطوط برق سریعاً آب شرب مشترکان را وصل کنند.

رنج‌ور از عدم وارد شدن خسارت و آسیب به تأسیسات و امکانات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان در بارش برف اخیر خبر داد و ابراز داشت: در ساعات نخستین تشدید بارش برف، انسداد راه‌ها و قطع جریان برق، آب شرکت 10 هزار مشترک در 50 روستای گیلان قطع شده بود که با اقدامات انجام شده هم‌اینک تعداد آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب روستایی بارش برف سنگین روستای گیلان استان گیلان شرکت آبفار رفع مشکلات قطع جریان جریان برق گیلان قطع قطع آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام کرد: با توجه به رهاسازی آب سد سفیدرود از مخزن سد از روز گذشته و آبگذاری کانال‌های آبیاری از محل سد‌های انحرافی تاریک و سنگر از صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) به سوی اراضی شالیزار‌های تحت پوشش شبکه سفیدرود، به اطلاع هم استانی‌ها و مسافران و پیمانکاران فعال در بستر رودخانه سفیدرود می‌رساند؛ برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی، ضرورت دارد از تردد و استقرار در حریم رودخانه ها، تأسیسات آبی و کانال‌های آبرسانی خودداری کنند. 

همچنین کلیه شرکت‌های فعال در بستر رودخانه سفیدرود نسبت به خارج کردن ادوات و تجهیزات خود اقدام کنند.

این سد روی رودخانه سفیدرود و در پایین دست محل تلاقی ۲ رودخانه قزل اوزن و شاهرود در ۷۵ کیلومتری جنوب شهر رشت و در مجاورت شهر منجیل واقع شده است، حوضه آبریز آن، اما از ۸ استان کشور تغذیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • امام‌زاده ابراهیم کجاست و چرا سرخط اخبار قرار گرفت؟