Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:38:08 GMT

عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۰۰۲

عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال آغاز شد

با دستور رییس جمهور، از ساعت ۱۲ ظهر امروز عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال آغاز شد.

به گزارش ایسنا، خیراله خادمی که از صبح امروز برای نظارت بر عبور آزمایشی از آزادراه تهران-شمال در این پروژه حضور دارد، از تاکید وزیر راه و شهرسازی جهت آمادگی کامل پروژه برای افتتاح خبر داد و گفت: بر اساس دستور وزیر راه، باید تا ۳۰ بهمن ماه تمامی تجهیزات و ماشین آلات شرکت های پیمانکاری با اتمام کار خود از پروژه خارج شوند و مسیر برای افتتاح رسمی آماد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مدت هاست به اتمام رسیده و آنچه در حال انجام بود در ارتباط با ارتقای سطح ایمنی پروژه صورت می پذیرفت. این عبور آزمایشی هم در همین راستا و جهت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی است و بهره‌برداری رسمی با حضور رییس جمهور در اسفندماه خواهد بود.

خادمی با اشاره به توان بالای مهندسی داخل کشور اظهار داشت: آنچه امروز مشاهده می کنیم حاصل تلاش مهندسان ایرانی است که توانستند این پروژه عظیم رامطابق با استانداردهای روز دنیا به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد: بایست این مسئله را در نظر داشته باشید که ۸۰ درصد کار در منطقه یک آزادراه تهران-شمال از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون انجام شده؛ یعنی هر سال تقریبا به اندازه ۱۹ سال گذشته کار شده است.

وی ادامه داد: در طول این ۵سال به طور متوسط ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم با تعداد ۱۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای ۱۰۰ جبهه کاری با تمام توان شبانه­روز در این پروژه فعالیت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال منطقه یک آزادراه تهران شمال عبور آزمایشی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس