Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اختصاص ۲ رتبه برتر به این استان در جشنواره‌های قبلی رسانه‌ای ابوذر در سطح ملی، گفت: نفرات برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جمعه، ۲۵ بهمن‌ماه معرفی می‌شوند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان، رامین نظامی‌خواه، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، امروز، 23 بهمن‌ماه با اشاره به اختصاص 2 رتبه برتر به این استان در جشنواره‌های قبلی رسانه‌ای ابوذر در سطح ملی، گفت: نفرات برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ اثر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی در ۹ قالب، ۶ محور و ۲ بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

نظامی‌خواه افزود: ۱۱۰ نفر از فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی از ۴۰ رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و نشریات ملی و محلی و نیز صفحات فضای مجازی آثار خود را برای رقابت به سومین دوره جشنواره رسانه ابوذر ارسال کرده‌اند که حاکی از استقبال خوب آنان از این رویداد رسانه‌ای است.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، اعلام کرد: از مجموع آثار دریافتی ۶۰ اثر بر اساس دستورالعمل مدون به پنجمین جشنواره ملی ابوذر ارسال می‌شود تا اهالی رسانه آذربایجان‌شرقی چشم به راه خبر موفقیت همکارانشان در این جشنواره ملی هم باشند.

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌شرقی، چند تن از کارشناسان شاخص ملی به هیئت داوران این جشنواره اضافه شده‌اند و برای جلوگیری از پیش آمدن هرگونه شائبه جانبداری از حضور مدیران رسانه‌های استان در هیئت داوران خودداری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جشنواره رسانه ای ابوذر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر رسانه ای ابوذر بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود