Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن در دهلی‌نو برگزار می‌شود. معرفی ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی نیز اعتراضاتی به تصمیم کادر فنی و مشکلاتی برای فدراسیون کشتی را در پی داشت. در حالی که انتظار می‌رفت محمدهادی ساروی نفر اول جام تختی شیراز و شانس اول کسب سهمیه المپیک ۹۷ کیلوی کشتی فرنگی، از حضور در پیکار‌های آسیایی هند معاف شود تا بتواند با شرایطی بهتر در گزینشی سهمیه المپیک کشتی بگیرد، اما محمد بنا و همکارانش تصمیم گرفتند، ساروی در هند کشتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام حسن رنگرز مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی، باتوجه به‌نتایج مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی (شیراز) و ارزیابی فنی نفرات که طی چند روز گذشته انجام گرفت، پیرامون معرفی نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ هند تصمیم‌گیری شد. براین اساس پویا ناصرپور، مهدی محسن‌نژاد، میثم دلخانی، حسین اسدی، امین کاویانی‌نژاد، پژمان پشتام، مهدی ابراهیمی، بهروز هدایت، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلو با هدایت محمد بنا، حبیب‌ا... اخلاقی، داود اخباری، لقمان رضایی و سیامک قیطاسی به‌مصاف حریفان آسیایی می‌روند. 

تصمیم محمد بنا در معرفی ملی‌پوشان اعزامی به هند و عدم استفاده از بعضی نفرات اول جام تختی شیراز نیز با اعتراض هیئت کشتی بعضی استان‌ها مواجه و بر مشکلات قبلی فدراسیون (ناشی از حذف بعضی نفرات اول جام تختی کشتی آزاد) افزود. گویا حذف علی‌اکبر یوسفی نفر اول سنگین‌وزن جام‌تختی شیراز یکی از موارد اعتراضی به انتخاب مسافران کشتی فرنگی دهلی‌نو بوده ولی با توضیحات حسن رنگرز به اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران مبنی براینکه یوسفی ۱۹ ساله (قهرمان جوانان، امید‌های جهان و جام تختی) به‌جام وهبی‌امره اعزام می‌شود تا با حریفان معتبرتری کشتی بگیرد. با توضیحات رنگرز و تفاهم حاصله، مشکلات و سوءتفاهمات برطرف شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کشتی فرنگی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فدراسیون کشتی محمد بنا جام تختی شیراز ملی کشتی فرنگی اول جام تختی کشتی بگیرد محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند