Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:00:01 GMT

بازگشت غایبان به تمرین ماشین سازی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۱۱۰

مسیح زاهدی و قائم اسلامی خواه دو بازیکن اصلی ماشین سازان با این تیم راهی بوشهر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازان هفته گذشته تا دقیقه 90 مقابل پیکان با دو گل پیش افتاده بودند ولی در کمتر از سه دقیقه غافلگیر شده و دو گل خوردند و یک برد خانگی را از دست دادند.

 

در این دیدار احد شیخ لاری شب بازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را مسیح و قائم را به دلیل سرماخوردگی شدید از دست داد و غیبت آنها در شرایطی بود که یک هفته تمام در کارهای تاکتیکی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

زاهدی بعنوان یک مدافع و قائم بعنوان هافبک دفاعی نقش تعیین کننده ای در برنامه های دفاعی ماشین سازی ایفا می کنند که همین غافلگیری در دقیقه نود میتوانست با حضور این بازیکنان اتفاق نیفتد.

 

بعد از دیدار با پیکان این دو بازیکن با تدابیر کادر پزشکی به تمرینات بازگشتند و امروز در آخرین تمرین این تیم قبل حرکت به بوشهر نشان دادند که با آمادگی کامل راهی بوشهر می شوند تا در نبود شاهین ثاقبی دستان شیخ لاری خالی نمانده باشد.

 

مسیح زاهدی ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسیح زاهدی ماشین سازی تبریز ماشین سازی دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!