Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:04:19 GMT

جشنوار ملی شعر باب الهدی در بوشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۱۵۳

جشنوار ملی شعر باب الهدی در بوشهر برگزار می شود

پولاد خبر داد: نخستین جشنواره ملی شعر باب الهدی اسفند ماه سال جاری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «علیرضا پولاد» روز چهارشنبه (23 بهمن) در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در راستای برگزاری نخستین جشنوار ملی شعر باب الهدی اظهار داشت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از سوی ستاد مرکز به عنوان استان متولی در راستای تولیدات محتوا در خصوص امام هادی (ع) انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر باب الهدای تصریح کرد: این جشنواره در راستای تولید شعر در مدح دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع) برگزار شده است که از علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تقاضا می شود که آثار خود را به دبیر خانه جشنواره  مستقر در ساختمان مرکزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ارسال کنند.

 

پولاد افزود: با اشاره به تقارن تاریخ برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر باب الهدای و روز قرآنی بوشهر این دو برنامه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 13 اسفند ماه برگزار می شود.

 

«فاطمه کرمپور» نیز در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت هرچه با شکوه برگزار شدن جشنواره ملی شعر باب الهدی و روز قرآنی بوشهر اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی و مذهبی در سطح استان بوشهر در راستای هرچه با شکوه برگزار شدن این برنامه ها نهایت همکاری را داشته باشند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار مناسب فرهنگی می باشد که لازم است از تمام ظرفیت ها در راستای برگزار این ویژه برنامه ها استفاده شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری نخستین برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود

شاهرخ شفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره گفت: بیست و نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری استان آذربایجان شرقی با توجه با بارندگی‌های قابل توجه در محل برگزاری مسابقات و شرایط مطلوب منطقه، صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دشت هارنا بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: با برنامه ریزی دقیق و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امیدواریم این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی را هم بتوانیم به نحو شایسته برگزار نمائیم و جامعه سالم و با شور و نشاط در سطح استان داشته باشیم.

شفیعی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این رویداد بزرگ اذعان کرد: قطعاً برگزاری چنین رویداد بزرگی که هزاران نفر را برای تماشا به این منطقه می‌کشاند، کار بسیاری سختی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها می‌باشد که در همین زمینه از دستگاه‌های مختلف استان بخصوص مسئولین شهرستان کلیبر که شرایط را برای برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی مهیا می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، زنده نگه داشتن آداب و رسوم روستایی و عشایری بوده و در این جشنواره مردان و زنان عشایری در رشته‌های مختلف از جمله سوارکاری، طناب کشی، مچ اندازی، دوومیدانی و انواع بازی‌های بومی و محلی به رقابت پرداخته و در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

شفیعی با دعوت از عموم علاقه مندان به ورزش‌های بومی و محلی اظهار داشت: روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه منتظر حضور شما در دشت هارنا بخش آبش احمد، محل برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی هارنا هستیم.

کد خبر 6097130

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد