Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:50:12 GMT

مشکل ۱۴ واحد تولیدی کرمان بررسی و رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۲۱۳

مشکل ۱۴ واحد تولیدی کرمان بررسی و رفع شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان روز چهارشنبه در بیست و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به مشکل دامداری پیمان حسن نژاد رنجبر برای موافقت نامه منابع طبیعی گفت: نماینده استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت، منابع طبیعی و نظام مهندسی از محل بازدید کنند و زمین جدیدی را مشخص و تا هفته آینده به ما گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی دهقان افزود: تامین نیاز آب واحد مجتبی گنجی پور، درخواست کنسروجات سیرجان برای آزادسازی وثایق، تجمع و تقسیط بدهی و اخذ تسهیلات، پروژه فرآوری پسته زنگی آبادی برای تقسط بدهی بانکی، درخواست کیمیاگران کارمانیا برای تمدید تسهیلات بانک کشاورزی، واحدتولیدی عبدالعظیم حبیبی برای استمهال و بخشودگی جرائم بانکی، شرکت بازرگانی پاسارگاد پسته فسنجان برای تقسیط بدهی بانکی و شرکت سی پی دی برای تقسیط بدهی بانک تجارت رسیدگی و قول همکاری داده شد.

وی بیان داشت: مشکل شرکت بتن باغدشت برای تنفس یک ساله تسهیلات بدون پیش پرداخت به علت نداشتن فعالیت و تولید از سوی بانک ملی برای تایید به تهران ارسال می شود اما این واحد باید تعهد به ادامه فعالیت بدهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: مشکل کارخانجات تولید پوشاک رگا برای اعمال ۱۸ ماه تنفس و تقسیط بدهی ۶۰ ماهه تسهیلات از بانک سپه مقرر شد برای رفع مشکل بانک سپه با تهران مکاتبه کند و با مصوبه جدید ارزیابی مجدد از طرح شود و گزارشی از واحد تولیدی به دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارسال شود.

وی افزود: مشکل واحد خدماتی دیبا نقش عارف برای درخواست تمدید تسهیلات با ۱۵ درصد پیش پرداخت از سوی بانک توسعه و تعاون موافقت شد.

دهقان گفت: درخواست واحد تولیدی آجر سفال علی رحیم آبادی در راور برای تملک پلاک به خود واحد و اخذ تسهیلات از سوی بانک سامان بررسی شد و مقرر شد که خانه صنعت و معدن با مسئولان بانک برای ایجاد تسهیلاتی به واحد مذاکره کنند و بانک تجارت در زمینه پرداخت تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات مربوط به سیل شهرستان راور و حوادث غیر مترقبه به مبلغ مصوب ۲ میلیارد ریال تسریع به عمل آورد.

وی اظهار داشت: مقرر شد در مورد مشکلات راین خودرو مراتب به شورای تامین استان کرمان برای بخشودگی جرایم ارجاء و پیشنهاد تقسیط بدهیم مالیاتی خودروسازی راین به مدت ۶۰ ماه و بخشودگی جرایم از سازمان مالیاتی استان کرمان تقاضا شد.

برچسب‌ها رونق تولید کرمان اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید کرمان اشتغال زایی رونق تولید کرمان اشتغال زایی واحد تولیدی سوی بانک تقسیط بدهی بدهی بانک مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد