Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:19:32 GMT

دربی خوزستانی‌ها در مسجدسلیمان و استراحت صدرنشین

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۲۴۰

دربی خوزستانی‌ها در مسجدسلیمان و استراحت صدرنشین

لیگ برتر گلف باشگاه های ایران به ایستگاه هفتم رسید و در حساسترین بازی دربی خوزستانی‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، هفتمین هفته از لیگ برتر گلف قهرمانی کشور در حالی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود که سورتمه تهران صدرنشین فعلی لیگ طبق برنامه با قرعه استراحت مواجه شد و همین امر باعث می شود،بازی مسجدسلیمان صدر جدول را دستخوش تغییرات خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه بازی‌های این هفته رقابت‌های لیگ برتر گلف باشگاه های کشور را مرور خواهیم کرد:


نفت مسجدسلیمان- ملی حفاری اهواز

 

در حساسترین بازی هفته دو تیم مدعی نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری اهواز که در حال حاضر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند، در مسجدسلیمان مقابل هم به میدان می‌روند.


ملی حفاری که در این فصل با ترکیبی از جوانان جویای نام و مستعد به میدان رفته و طبق تقویم هفته شاگردان گودرز مولایی در شهر اولین ها رودروی یاران میلاد حاجی پور و گلفبازان پرآوازه اش قرار می گیرند و با پیروزی مقابل میزبان 18 امتیازی می‌شوند و باتوجه به اینکه سورتمه صدرنشین استراحت دارد به رده نخست جدول صعود خواهد کرد .البته اگر این پیروزی بیرون از خانه را از دست بدهد،نفتی های زاگرس نشین جای سورتمه رانان پایتخت نشین قرار می گیرند.نفتی ها در طول هفته های گذشته نشان دادند پتانسیل این را دارند که در دست به هرکاری بزرگ بزنند.

 

شهید شهنی فیض مسجدسلیمان- هیات گلف شاهین‌شهر اصفهان

 

تیم شهنی فیض که در رده پنجمی ایستاده میزبان تیم رتبه چهارمی هیات گلف شاهین‌شهر است.بدون تردید برتری در این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.


مسجدسلیمانی ها در هفته پنجم مقابل هیات اصفهان شکست خوردند و در هفته ششم همشهری خود(تاراز) را در یک بازی نزدیک و نفس گیر از پیش رو برداشتند و با روحیه بالا طی چند روز گذشته به تمرین پرداختند و حالا در بازی خانگی شان می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند.خوزستانی ها روی کاغذ شانس  زیادی دارند که در این دیدار برنده شوند.بدون شک این مسابقه برای تیم شاهین شهر آسان نخواهد بود.البته نماینده دیار زاینده رود می‌تواند طبق پیش‌بینی‌ها برنده میدان شود. باید دید که تقابل این دو تیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

 

هیات گلف اصفهان - محور طلایی منطقه آزاد اروند

 

دیگر مسابقه هفته هفتم بین دو تیم هیات گلف اصفهان و محور طلایی منطقه آزاد اروند است که به نظر می‌رسد جدال تیم های رده ششمی و هفتمی جذاب و البته سخت باشد.


اصفهانی ها که در خانه خوب بازی می کنند واین موضوع باعث شده تا از قعر جدول رها یافته،این بار برای بدرقه کردن تیم خرمشهری با شکست نقشه هایی در سر می پرورانند.از سوی دیگر تیم تحت مدیریت صفری نمی خواهد حریف دست و پابسته ای باشد و به دنبال اولین 3امتیاز فصل است و در صورت پیروزی یک پله در جدول صعود می کند. اما باید دید این 2تیم تازه وارد در این بازی چگونه ظاهر می‌شوند.


تاراز مسجدسلیمان _ هیات گلف هندیجان


چهارمین دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، جدال تیم‌های ته جدولی تاراز مسجدسلیمان و هیات گلف هندیجان در زمین گلف مسجدسلیمان است.


 تیم میزبان در هر5بازی اخیرش شکست خورده و یکی از تیم فانوس بدست جدول است که برای گذر از روزهای سخت چشم به شکست دادن تیم هیات هندیجان دوخته است. در آنسوی میدان تیم میهمان با اندوخته یک امتیازی خود که در هفته پنجم مقابل تیم محور طلایی اروند بدست آورده،آماده رویارویی با شیرمردان تاراز است.

 

گلف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گلف لیگ برتر گلف خوزستانی ها محور طلایی شاهین شهر ملی حفاری هیات گلف دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان

هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای کرمان، اصفهان، گچساران، اراک و کازرون پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال فردا _دوشنبه دهم اردیبهشت_ با برگزاری شش دیدار در شهرهای کرمان، اصفهان، گچساران، اراک و کازرون پیگیری می‌شود.

نفت‌وگاز گچساران - پرواز هوانیروز اصفهان

در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ‌برتر نفت‌وگاز گچساران میزبان پرواز هوانیروز اصفهان است؛ نفت‌وگاز هفته گذشته مقابل تیم صنعت مس کرمان صف‌آرایی کرد که در نهایت یک بازی نزدیک و حساس با اختلاف دو گل نتیجه را به مس واگذار کرد.

در مقابل پرواز هوانیروز میهمان پیکان خراسان بود پیکان از ابتدا بازی را مالکانه پیش برد و هوانیروزی‌ها نیز موفق به کم کردن اختلاف نشدند تا در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۳۲ امتیاز این دیدار را به پیکان میزبان هدیه کردند.

صنعت مس کرمان - زغال‌سنگ طبس

در دیگر دیدار این هفته زغال‌سنگ طبس میهمان صنعت مس کرمان است؛ صنعت مس هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و در نهایت یک بازی نزدیک و پایاپای موفق شد در نیمه دوم از حریف پیش بی‌افتد و پیروز میدان شود.

در مقابل زغال‌سنگ طبس هفته گذشته میزبان طلایی‌پوشان اصفهانی بود و در نهایت نتوانست در آن رقابت نزدیک و حساس بر سپاهان غلبه کند و تنها با یک اختلاف نتیجه را به تیم میهمان واگذار کرد.

آلومینیوم اراک - پیکان خراسان

در دیگر دیدار هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال آلومینیوم اراک میزبان پیکان خراسان است؛ هفته گذشته آلومینیومی‌ها میهمان گیتیزن‌های اصفهانی بودند، رقابت میان آن دو تیم نزدیک پایاپای پیش رفت و در نهایت گیتی‌پسند بود که موفق شد پیروز میدان شود.

در مقابل پیکان خراسان میزبان پرواز هوانیروز بود، پیکان از ابتدا نتیجه دیدار را به نفع خود پیش برد و در نهایت موفق شد دو امتیاز آن دیدار را از آن خود کند.

فولاد مبارکه سپاهان - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نوزدهم لیگ‌برتر فولاد مبارکه سپاهان میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است؛ تیم سپاهان موفق شد در دیدار نزدیک هفته گذشته خود مقابل زغال‌سنگ طبس با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به پیروزی برسد.

در مقابل پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد هفته گذشته میزبان شهید شاملی کازرون بود، شهید شاملی از ابتدا نتیجه بازی را به نفع خود پیش برد و در نهایت موفق شد با اختلاف پلیمر را مغلوب خود کند.

نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون - فرازبام خائیز دهدشت

در دیگر دیدار این هفته فرازبام خائیز دهدشت میهمان نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون است؛ نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون هفته گذشته مقابل پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد به میدان رفت، شهید شاملی که از ابتدا سکان‌دار بازی بود در نهایت موفق شد با اختلاف بر پلیمر غلبه کند و پیروز میدان شود.

در مقابل فرازبام هفته گذشته را با میزبانی از سپاهان نوین اصفهان پشت سر گذاشت و در نهایت موفق شد در یک دیدار زیبای خانگی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و پیروز میدان شود.

فولاد سپاهان نوین - گیتی‌پسند اصفهان

در دربی اصفهان فولاد سپاهان نوینی‌ها میزبان گیتی‌پسند اصفهان است؛ سپاهان نوین هفته گذشته مقابل فرازبام خائیز صف‌آرایی کردند و در نهایت یک بازی حساس و پر فشار موفق نشدند پیروز میدان شوند و نتیجه را به میزبان واگذار کردند.

در مقابل گیتی‌پسند هفته گذشته در خانه مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت، رقابت میان آن دو تیم نزدیک و حساس پیش رفت و در نهایت گیتیزن‌های اصفهانی بودند که موفق شدند پیروز میدان شوند.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال نفت‌وگاز گچساران - پرواز هوانیروز اصفهان (ساعت ۱۶) صنعت مس کرمان - زغال‌سنگ طبس (ساعت ۱۶) آلومینیوم اراک - پیکان خراسان (ساعت ۱۶) فولاد مبارکه سپاهان - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد (ساعت ۱۶) نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون - فرازبام خائیز دهدشت (ساعت ۱۶) فولاد سپاهان نوین - گیتی‌پسند اصفهان (ساعت ۱۸:۳۰) جدول لیگ برتر هندبال

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 748582

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی