Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به فرصت محدود دانشگاه‌ها برای شفاف‌سازی در انتخابات گفت: دانشگاه‌ها با درخواست مجوز برنامه انتخاباتی تشکل‌های دانشجویی همکاری کنند. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به فعالیت دانشگاه‌ها در مشارکت حداکثری انتخابات مجلس گفت: انتخابات امسال در زمانی برگزار می‌شود که عملا فرصت دانشگاه‌ها محدود است؛ چرا که بسیاری از دانشگاه‌ها در ابتدای ترم تحصیلی قرار دارند و فقط در این یک هفته باقی مانده می‌توانند در این خصوص فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برگزاری انتخابات در کشور مشارکت دانشجویی را می‌طلبد، بنابراین در یک هفته مانده به انتخابات فرصتی هست که دانشگاه‌ها می‌توانند ورود داشته باشند. به دانشگاه‌ها اعلام کردیم آنچه مد نظر قرار می‌دهید، اهتمامی است که باید مجموعه‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات داشته باشند و هم از یک طرف تشکل‌هایی که درخواست می‌دهند و مجوز می‌خواهند، دانشگاه ها نهایت همکاری را با آن‌ها داشته باشند.

لیست نهایی نامزدهای انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در هرمزگان مشخص شدزمان آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس مشخص شد

غفاری اضافه کرد: در واقع دعوت به مشارکت در انتخابات مسئله‌ای است که از دانشگاه‌ها و مجموعه‌ها به عنوان نهاد عمومی درخواست شده که این تلاش را داشته باشند.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران انتخابات میان دوره مجلس انتخابات وزارت علوم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران انتخابات میان دوره مجلس انتخابات وزارت علوم دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران انتخابات میان دوره مجلس انتخابات وزارت علوم داشته باشند وزارت علوم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر