Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه گردهمایی فصلی ائمه جمعه سیستان و بلوچستان که در سالن کنفرانس پایگاه شکاری ارتش جمهوری اسلامی در کنارک برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با سه رکن رهبری الهی و دینی، مردم و حضورشان در تمام صحنه‌ها و اسلام و مکتب اسلام به پیروزی رسیده و برای پایداری و تداوم‌انقلاب باید این سه رکن تقویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید بر اینکه نباید بگذاریم این سه رکن دچار آسیب شده و لطمه ببینند، بیان‌کرد: در مقطع حساس کنونی که وارد چهل سال دوم‌انقلاب اسلامی شده‌ایم، ما ائمه جمعه همراه با سایر مردم و مسوولان باید تلاش کنیم تا مفاد بیانیه گام دوم انقلاب محقق شود.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ائمه جمعه نقش مهمی در هدایت جامعه بر عهده دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: باید از امام‌راحل(ره)و رهبر معظم انقلاب اسلامی الگوگیری کرده و در زندگی و روند فعالیت از آنها بهره‌گیری کنید.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، قبل از آنکه سیاسی باشد و حکومتی را جابجا کند، انقلابی فرهنگی، دینی و مکتبی بوده است.
وی گفت: امام راحل(ره) با تکیه بر فرهنگ غنی اسلام و آیات نورانی قرآن، احادیث، سنت و سیره اهل البیت(ع)فعالیت‌های خود را برای راه‌اندازی انقلاب آغاز کرد و کمک الهی و همت مردم، انقلاب اسلامی ایران به سرانجام رسید.
امام جمعه زاهدان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام‌راحل(ره) جامع الاطراف بودن، دفاع عقلانی از مبانی دینی، ساده زیست بودن، رعایت تواضع در برابر مردم، هدایتگری و روشنگری صریح، حمایت از مسوولان در عین دادن تذکر و رهنمود از جمله ویژگی‌های بارز امام‌راحل(ره)و رهبر معظم ‌انقلاب عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محامی با بیان اینکه با توجه به ارث‌های رسیده از رژیم‌طاغوت همچنان شاهد محرومیت‌هایی در بخش‌های مختلف سیستان و بلوچستان هستیم که ناراحت کننده است، تاکید کرد: باید همه برای رساندن شاخص‌ها به حد مطلوب تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع سیل اخیر در جنوب این استان گفت: در این‌ واقعه پس از پیام‌ رهبر معظم انقلاب همه گروه‌های مردمی، مسوولان و نهادها حاضر و به مردم‌خدمات رسانی کردند که جای تقدیر دارد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان کنارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان کنارک پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان کنارک حجت الاسلام و المسلمین انقلاب اسلامی ایران سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان رهبر معظم انقلاب امام راحل ره ائمه جمعه سه رکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان، افزود: براساس هشدار شمارع هفت هواشناسی سطح زرد جوی، رگبار پراکنده بهاری در سطح استان و افزایش سرعت باد از سمت جنوب غرب این خطه از کشور پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: براساس نتایج نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از بعدازظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تند باد موقتی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد که در مدت فعالیت این سامانه بارشی، مردم استان از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری کرده و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی و در ترددهای دریایی احتیاط کرده و از سفر های غیر ضرور پرهیز کنند و از پوشش گلخانه ها محافظت شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بر روی دریای عمان

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی شماره دو سطح زرد دریایی در استان، اضافه کرد: براساس نتایج نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از صبح پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود دو متر پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: طی این مدت، احتمال رگبار پراکنده روی دریا و برخی نقاط ساحلی نیز وجود دارد و براسن اساس توصیه می شود تا از شنا و تفریحات دریایی و ترددهای دریایی به ویژه تردد با شناورهای سبک در حوزه سواحل و دور از ساحل جدا خودداری کرده و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

کد خبر 6092873

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان