Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@16:14:02 GMT

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های مسدود کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۴۳۸

ساعت24- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بارش شدید برف در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت موجب توقف و گرفتار شدن خودروهای فاقد زنجیر چرخ شد.

 محمد رودباری در خصوص آخرین  وضعیت راه‌ها و جاده‌های سراسر کشور گفت: در محورهای کوهستانی استان‌های شمال غرب و شمال کشور همچون استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، زنجان، قزوین شاهد کولاک زمینی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محورهای شریانی آزادراه قزوین-رشت، جاده قدیم قزوین-رشت، سراوان-فومن و رودبار-زهکلوت-ایرانشهر، همچنین محورهای غیر شریانی جاسک-بشاگرد و رودبار-کهنوج به دلیل طغیان رودخانه، محورهای دندی-تکاب، ایرانخواه-تکاب، اندیکا-شهرکرد و چلگرد به مسجدسلیمان به دلیل عدم دید و کولاک مسدود است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: طی شبانه روز گذشته در استان‌های مذکور بالغ بر ۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۵ هزار و ۸۰۰ نیروی انسانی با آغاز بارش در راهدارخانه‌ها اقدام به عملیات راهداری زمستانی کردند.

رودباری با اشاره به بارش شدید برف و کولاک روز گذشته در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت گفت: ارتفاع برف در برخی نقاط به حدود ۱ متر و ۲۰ سانتیمتر رسید که موجب توقف و گرفتار شدن خودروهای فاقد زنجیر چرخ شد.

وی از مردم درخواست کرد: هنگام سفر و عبور از جاده‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباش گرم با خود به همراه داشته باشند و قبل از سفر با استفاده از سامانه جامع ۱۴۱ از راه ها باخبر شوند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جاده قدیم قزوین رشت ماشین آلات زنجیر چرخ راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟