Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن تفکری روز چهارشنبه در نشستی در محل فرمانداری افزود:  تمام شعبه های اخذ به صورت میدانی مورد بازدید و مکان یابی قرار گرفت و امکانات نیز بررسی شد.

به گفته معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق، تاکنون ۳۸ شعبه اخذ رای تعیین و به تصویب هیات اجرایی رسید که از این تعداد ۱۱ مورد روستایی ، ۲ شعبه سیار و بقیه به عنوان ثابت در حوزه شهری آرای مردم را جمع آوری می‌کند و هر گونه تغییر و تحول در شعبه های اخذ رای در سامانه انتخابات ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات شهرستان بافق  تصریح کرد: تمامی ماموریت‌های اجرایی به صورت روز شمار انتخابات انجام شد و اعضای مورد نیاز شعبه های شهرستان  و نمایندگان فرمانداری برای حضور در شعبه ها شناسایی و تعیین شدند.

تفکری جمعیت شهرستان را ۵۴ هزار نفر بیان کرد و گفت: تمام  افراد بالای ۱۸ سال حق رای دارند، هنوز تعداد افراد واجد شرایط از سوی وزارت کشور اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ستاد، ایجاد و برقراری امنیت، سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق  در ادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات اضافه کرد: حضور حداکثری نشان دهنده مشروعیت و اقتدار نظام است باید برای فراهم کردن زمینه های این حضور  در پای صندوق های رای تلاش کنیم و بدون اعمال سلیقه شاهد برگزاری انتخابات سالم  و پر شور و با نشاط با علایق سیاسی مختلف باشیم.

مرکز حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان های بافق، مهریز، ابرکوه،خاتم و بهاباد است، با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد .

در مجلس شورای اسلامی  ۲۹۰  نماینده  از ۳۱ استان حضور دارند.   

دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه استان یزد برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بافق یزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بافق مجلس شورای اسلامی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی