Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@20:22:34 GMT

جریمه ۱۰ میلیون تومانی عارف غلامی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۶۴۹

جریمه ۱۰ میلیون تومانی عارف غلامی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره درخواست استیناف باشگاه استقلال و عارف غلامی به طرفیت باشگاه سپاهان مبنی بر محکومیت باشگاه به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال بابت تخریب صندلی ورزشگاه و شعار هواداران علیه داور و محکومیت عارف غلامی، بازیکن تیم استقلال به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و چهار جلسه حضور در جلسات آموزشی فدراسیون فوتبال به جهت ارتکاب تخلف تحریک تماشاگران و بدرفتاری با مسوول برگزاری مسابقه با توجه به گزارش مرجع مسابقات و مستدل بودن رای تجدید نظر خواسته و بلاوجه بودن دفاعیات تجدیدنظرخواهان‌ها، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند به عمل نیامده، مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای صادره قطعی است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عارف غلامی بازیکن فوتبال جریمه بازیکن فوتبال فدراسیون فوتبال عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان