Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان از اسکان اضطراری یک هزار و ۶۳۰ نفر از در راه ماندگان خبر داد و گفت: تلاش بر این است برق بخش قابل توجهی از مشترکان تا عصر امروز برقرار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع صبح چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبر، به وضعیت گیلان در جریان برف اخیر اشاره و بیان کرد: بارش برف در ارتفاعات استان، بیش از دو متر و در مناطق شهری به ویژه رشت، لاهیجان و رودسر افزون بر یک متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بازگشایی مسیرها و جاده های استان افزود: هم اکنون تمامی محورهای اصلی گیلان به جز محور اسالم -خلخال بازگشایی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای برخی از مشترکان انشعابات آب و برق استان خاطر نشان کرد: هم اکنون از  ۲۵۰هزار مشترکی که برق آنها قطع بوده، مشکل 85 هزار مشترک رفع شده و از 12 هزار مشترکی که آب آنها قطع بوده، مشکل شش هزار مشترک  وصل شده است.

دکتر زارع از اسکان اضطراری یک هزار و ۶۳۰ نفر از افراد در برف مانده خبر داد و از هموطنانی که قصد سفر به گیلان دارند، خواست تا از سفرهای غیر ضروری به این استان خودداری کنند.

استاندار گیلان به قطعی تلفن و اینترنت در برخی محورهای روستایی گیلان و نیز برخی ایستگاه های ارتباطی اشاره و اضافه کرد:  ۵۰ درصد از خطوط اینترنت استان قطع شده که امروز با برق رسانی به ایستگاه ها، مشکل قطعی اینترنت نیز رفع می شود.

دکتر زارع به پیگیری های رئیس جمهوری و صدور دستورات لازم جهت حل مشکلات پیش آمده در گیلان اشاره کرد و افزود: معاون اول رئیس جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور، وزیر ارتباطات و وزیر نیرو پیوسته برای حل مشکلات موجود حمایت و پشتیبانی داشته اند.

 دکتر زارع از اعزام اکیپ های امدادی به ویژه در حوزه راه  و برق از استان های همجوار به گیلان خبر داد و گفت: استان قزوین به عنوان معین استان گیلان برای کمک رسانی در جریان برف و کولاک انتخاب شده است.

استاندار گیلان به تلاش‌های مستمر در جهت حل مشکلات موجود به ویژه در حوزه برق و وصل شدن برق بخش قابل توجهی از مشترکان تا عصر امروز اشاره و خاطرنشان کرد: در برخی مناطق جنگلی و سخت گذر، پارگی سیم های فشار قوی و متوسط اتفاق افتاده که باید پس از جستجو ، در اسرع وقت ترمیم شود.

 دکتر زارع گفت: خوشبختانه انشعاب گاز در تمامی نقاط شهری و روستایی استان وصل است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق مشترکان استاندار گیلان اسکان اضطراری استاندار گیلان دکتر زارع حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اففتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر