Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:07:45 GMT

حاج قاسم مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۸۸۲

حاج قاسم مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید

حجت‌الاسلام سعادت، حقارت و ذلالت آمریکا و رژیم صهیونیستی را از مهمترین دستاوردهای سردار سلیمانی دانست و گفت: حاج قاسم مرگ تدریجی رژیم غاصب را سرعت بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «اسماعیل سعادت» امروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن) در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به نقش نیروهای متعهد و غیرتمند در تاریخ صدر اسلام، گفت: اسلام همواره نیروهای غیرتمند و باوفایی در طول تاریخ داشته و نمونه آن را می توان به حمزه سیدالشهدا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در زمان حاضر نیز حاج قاسم سلیمانی برای کشور و مقام معظم رهبری نقش حمزه و همه یاران غیرتمند اسلام را ایفا کرد و خدمات و دستاوردهای بسیاری برای کشور به همراه داشت.

 

حجت‌الاسلام سعادت تصریح کرد: به واسطه خدمات این نیروی مخلص و باغیرت است که امروز همه شیعیان و ملت‌های آزادیخواه در اربعین حاج قاسم سوگوار هستند و یاد و خاطره این مرد بزرگ را گرامی می دارند.

 

وی، ۱۴۰ هزار نفر نیروی حشد ‌الشعبی حزب ‌الله لبنان، انصار الله یمن و جبهه مقاومت در سوریه را از تربیت ‌یافتگان مکتب سردار سلیمانی دانست.

 

مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: نیروی حشد ‌الشعبی عراق که در مقابل آمریکا ایستاده‌اند و به زودی دست آمریکا را از این کشور کوتاه می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام سعادت، بومی‌سازی فرهنگی، تجهیزاتی در جبهه مقاومت را از مهمترین خدمات حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: حاج قاسم علاوه بر ایجاد پایگاه فرهنگی، به نیروهای مقاومت دانش تولید سلاح های نظامی را آموزش می‌داد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید حججی نمونه دیگری از تربیت‌ یافتگان مکتب حاج قاسم است و نظیر آن در کشور جوانان و نوجوانان بسیاری تربیت شده‌اند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصلی امام خمینی ره شهرکرد چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حجت الاسلام سعادت قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است