Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رسول گلپایگانی مسئول دفتر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان گفت: کتاب لبخندی به رنگ شهادت شامل زندگی‌نامه و خاطرات جوان مومن انقلابی مدافع حرم، شهید عباس دانشگر از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کتاب لبخندی به رنگ شهادت در ۲۷ فصل به زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم عباس دانشگر پرداخته است و دارای بخش ویژه تصاویری از مراحل مختلف زندگی این شهید است.

گلپایگانی تصریح کرد: با بازخوانی بخشی از پیشگفتار این کتاب افزود: «روح انسان در سایه محبت و مهرورزی شکوفا می‌شود و جوانی فصل زیبای زندگی و مظهر عشق و بندگی است. جوان، جلوه زیبا و صحیفه‌ای از کلمات پاک خداوند است. قلب پاک و بی آلایش جوان، دریچه‌ای گشوده به ملکوت است. برای رسیدن به کوی معنویت و عشق، یکی از راه ها، دوستی با شهداست. جوانان می‌توانند با بهره جستن از بینش و منش شهدا به وادی پاکی و ایمان قدم بگذارند.»

مسئول دفتر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان ادامه داد: چه زیباست که با شهدا دوست و رفیق باشیم و در فراز و نشیب زندگی از آن‌ها یاد کنیم و به آن‌ها متوسل شویم تا شهدا همواره از ما دستگیری کنند؛ چرا که آنان همچون چراغی فروزان مسیر کمال را به انسان نشان می‌دهند. با شهادت خود کمال انسان را با زیباترین وجه، در برگ‌های زرین تاریخ به تصویر می‌کشند.

او با اشاره به وصیت نامه این شهید نیز که در فصل ۲۴ این کتاب آمده است بیان داشت: خدایا تو هوشیارمان کن، تو مرا بیدار کن، صدای العطش می‌شنوم، صدای حرم می‌آید، گوش عالم کر است، خیام می‌سوزد، اما دلمان آتش نمی‌گیرد. مرضی بالاتر از این؟ چرا درمانی برایش جستجو نمی‌کنیم؟ روحمان از بین رفته. سرگرم بازیچه دنیاییم.

گفتنی است، کتاب لبخندی به رنگ شهادت شامل زندگی نامه و خاطرات جوان مومن انقلابی مدافع حرم، شهید عباس دانشگر به کوشش مومن دانشگر و محسن حسن زاده در ۳۰۰ صفحه با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه در قطع رقعی در سال ۱۳۹۸ از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان توسط انتشارات سوره مهر راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافع حرم حوزه هنری سمنان عباس دانشگر مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد