Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مورد تفضل ائمه معصومین(ع) بوده است، گفت: آنها به ایرانیان بسیار علاقه و اعتماد داشتند، زیرا می‌دانستند آنها اسلام را حفظ می‌کنند، پس از ظهور بسیاری از یاران امام زمان(عج) ایرانی‌ هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین ادیب یزدی شامگاه سه‌شنبه، ۲۲ بهمن به مناسبت بزرگداشت اربعین سردار حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع غدیر برگزار شد، به سخنرانی پرداخت و گفت: محبت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در قلب مردم کشورمان چنان نفوذ کرده بود که برخی به خاطر شهادت ایشان دچار عارضه قلبی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این استاد اخلاق افزود: با شهادت حاج قاسم انرژی بسیار عظیمی تولید شد اما متاسفانه برخی پیام شهادت ایشان را نگرفتند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیب یزدی با بیان اینکه نخستین پیام شهادت سردار سلیمانی این است که مسئولان بفهمند چرا سردار تا این حد در قلب مردم جا باز کرده است،‌ تاکید کرد:‌ خصوصیات و ویژگی‌های سردار امروز می‌تواند راهکار ما باشد به شرط اینکه پیام ایشان را بگیریم.

 

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: گاهی سردار در معیشت منزل دچار مضیقه می‌شدند اما یک ریال از بیت‌المال را برای حل مشکل خود جابجا نمی‌کردند، او بسیار مردم‌دار و بااخلاق بود. هیچ کس را از خود طرد نمی‌کرد.

 

وی گفت: سردار سلیمانی فهم بین‌المللی و فرامنطقه‌ای داشت که می‌دانست چگونه انقلاب را با همان ظرفیت به اهداف خود برساند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیب یزدی با اشاره به برخی روایات درباره آینده انقلاب اسلامی، ابراز کرد: یکی از نشانه‌های حقانیت پیامبر(ص) پیشگویی‌های ایشان است، ایشان پیشگوئی‌های فراوانی در زندگی داشتند.

 

استاد حوزه علمیه افزود: پیامبر اسلام(ص) به عمار خبر داده بودند که او به دست طغیانگران به شهادت می‌رسد، وقتی عمار به شهادت رسید برای معاویه مقابل مردم کار بسیار سخت شد و گفت عمار را امیرمومنان امام علی(ع) به شهادت رساند چون او عمار را به میدان جنگ آورد.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه اصالت دارد، ماندنی بوده و مورد تفضل ائمه معصومین(ع) بوده است، اظهار کرد: برخی خیال نکنند با تهدید دشمن این انقلاب از بین می‌رود تحولات سیاسی رخ می دهد اما انقلاب و سایه ولایت فقیه باقی می‌مانند.

 

وی افزود: پهلوی‌ها جز ذلت و خواری، و فقر و بدبختی برای کشور ما چیزی نیاوردند، امروز هم باقی ‌مانده آنها با پول گرفتن از وهابیت و آل سعود می‌گوید من به ایران برمی‌گردم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیب یزدی گفت: مردم ایران برای انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند زیرا انقلاب ریشه و اصالت، طرح و برنامه دارد.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام راحل حکومتی بر پایه انصاف بنیان‌گذاری کردند، اضافه کرد: در طول ۴۱ سال یک مورد تجاوز به کشوری نداشته ایم، هر جا نیاز به کمک داشتند به یاری آنها پرداختیم اما به دنبال افزایش قلمرو کشورمان نبودیم زیرا حاکمیت کشورهای اسلامی را به رسمیت می‌شناسیم.

 

وی درباره جایگاه ایران و ایرانی نزد پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع)، خاطرنشان کرد: نسبت ایران و اسلام درجه یک است، ائمه معصومین(ع) به ایرانیان بسیار علاقه و اعتماد داشتند زیرا می‌دانستند که آنها اسلام را حفظ می‌کنند، پس از ظهور بسیاری از یاران امام زمان(عج) ایرانی‌ هستند.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب انقلاب اسلامی استاد حوزه علمیه ائمه معصومین ع انقلاب اسلامی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر

۳ هزار معلم از سراسر ایران تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می شود..

کد خبر 749598

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها