Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هیأت هندبال استان اصفهان امروز برگزار شد و حسن افتخاری در سمت رئیس هیأت هندبال استان اصفهان ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت هندبال استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون هندبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سایر مسؤولان برگزار شد.

حسن افتخاری، عبدالحمید جمالی، علی‌رضا ربیع و مهدی قشقایی‌راد نامزد‌های ریاست هیأت هندبال استان اصفهان بودند که پیش از برگزاری انتخابات جمالی، ربیع و قشقایی انصراف خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب انتخابات با حضور تنها یک نامزد برگزار شد و در پایان از مجموع 19 رأی، حسن افتخاری با کسب تمامی آرا برای 4 سال آینده به عنوان رئیس هیأت هندبال استان اصفهان انتخاب شد.

انتهای پیام/63090/م10/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان هندبال اصفهان مجمع انتخاباتی هندبال حسن افتخاری هیأت هندبال استان اصفهان حسن افتخاری برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به انصراف محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد تقوی رئیس قدراسیون والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران حضور پیدا کرد و درباره شرایط این رشته صبحت کرد. 

وی در ابتدا گفت: اول از هم این را باید بگویم که در عرصه فنی سرمربی تیم ملی پس از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شد به رسانه پاسخگو می‌شود، زیرا که اعتقاد دارم که باید به رسانه‌ها پاسخگو باشیم چون رسانه ذهن جویای جامعه است و باید پاسخگو باشیم.

تقوی در واکنش به انصراف سید محمد موسوی از تیم ملی گفت: من با محمد موسوی صحبت نکردم اما با آقای مرادی  نائب رئیس اول فدراسیون والیبال و سرپرست تیم ملی صحبت کردم، آقای موسوی هم قطعا دلایل خودشان را داشتند، امروز وارد این دلایل نمی‌شوم و کسی که باید راجب جزئیات این تصمیم صحبت کند سرمربی تیم است زیرا که مباحث فنی هم در این انصراف وجود دارد.

در آخر رئیس فدراسیون والیبال ابراز نگرانی کرد و ادامه: امیدوارم هرکدام از بچه‌های تیم ملی تصمیمی می‌گیرند مردم را در اولویت داشته باشند و منافع آن‌ها بالاتر از مردم و تیم نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی