Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از نامگذاری ساختمان شورای حل اختلاف جزیره هرمز به‌نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی اظهار داشت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آیین نامگذاری شورای حل اختلاف جزیره هرمز به نام  این شهید والامقام با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تقدیر از ابتکار ارزنده و در خور تحسین شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان در نامگذاری شعب این شورا به نام شهدای والامقام انقلاب اسلامی تصریح کرد: نامگذاری اماکن، ساختمان‌ها  و مراکز حضور مردم به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکتی فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام سردار رشید اسلام است.

خانه کشتی قم به نام سپهبد سلیمانی نامگذاری شد‌میدان فرودگاه بیرجند به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شدمجموعه پل‌های ورودی رینگ چهارم اصفهان به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

رئیس کل  دادگستری استان هرمزگان افزود: بی‌تردید شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزم ما را برای ادامه راه پرافتخار این مجاهد نستوه صد چندان کرده است.

مظفر حمزه‌ای رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان نیز در این رابطه با اشاره به طرح نامگذاری شعب شوراهای حل اختلاف استان به نام مقدس شهدا اظهار داشت: نامگذاری این  ساختمان در واقع قدردانی کوچکی از خدمات بسیار بزرگ و فراموش ناشدنی سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی  و ملت شریف ایران است.

انتهای پیام/7558/ح

R7558/P1357/S6,1433/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شوراهای حل اختلاف استان سلیمانی نامگذاری شد استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز