Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@07:36:18 GMT

۵ هزار تن سیب در سردخانه‎های بروجرد ذخیره شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۳۱۶۳

۵ هزار تن سیب در سردخانه‎های بروجرد ذخیره شده است

عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که حدود ۳۷ روز تا سال نو باقیمانده، اقدامات لازم برای تامین میوه شب عید انجام شده که در این راستا سیب مورد نیاز بازار مصرف از میزان ذخیره سازی شده در سردخانه های بروجرد تامین می شود.

وی اضافه کرد: طبق سنوات هر ساله برنامه ریزی لازم برای عرضه میوه شب انجام می شود و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: کالاهایی که یارانه ای هستند، نباید خارج از شبکه توزیع شود که پیگرد قانونی دارد و ضروری است تا کالاهای یارانه ای توسط فروشگاه ها و اشخاص مشخص شده توزیع شده زیرا عرضه خارج از شبکه به عنوان قاچاق محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

صادق جوانمرد با اشاره به این که در توزیع آرد تخلفاتی وجود دارد، اضافه کرد: متاسفانه برخی راه را برای قاچاق آرد هموار می کنند و می طلبد نانوایان طبق قانون، آرد یارنه ای را از سامانه خریداری کنند.

وی اظهار داشت: در بروجرد برخی دلالان کد رهگیری نانوایان را در دست دارند و آرد را خریداری و به نانوا می دهند.

جوانمرد افزود: باید دست دلالان از توزیع آرد در شهرستان بروجرد کوتاه و آرد یارانه ای توسط نانوا خریداری شود و در غیر این صورت به عنوان کالای قاچاق توقیف میشود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری بروجرد اضافه کرد: تاکنون آرد به صورت ماهانه توزیع می شد که با برنامه ریزی و برای جلوگیری از تخلفات، توزیع به صورت هفتگی انجام می شود.

احمد گودرزیان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بازار چه های ثابت در شهر بروجرد ایجاد شود.

رییس اداره غله بروجرد گفت: نانوایان حق ندارند کد دسترسی به شبکه توزیع آرد را به دلالان بدهند و موظف هستند برای جلوگیری از تخلفات و قاچاق آرد، خودشان برای دریافت آرد یارانه ای اقدام کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا تعزیرات روزهای پایانی سال قانون معاون برنامه ریزی میوه شب عید انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برنامه ریزی توزیع آرد یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد با بیان اینکه بروجرد شهر علما و قطب صنعت ورشوی کشور است، بیان کرد: نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است.

یحیی عیدی بیرانوند در جلسه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران لرستان با بیان اینکه فضای عمومی شهر نشان‌دهنده اقتصاد شهر است، گفت: باید کارگروه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه دستگاه‌ها شکل بگیرد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه به منظور جذب سرمایه‌گذار باید خواسته‌ها و زمان‌بندی آنها تعیین شود، تصریح کرد: صنایع آلاینده چهره شهرها را مخدوش کرده و ساماندهی این‌ها باید از سوی متولیان امر انجام شود.

عیدی بیرانوند خواهان استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌ها شد.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بروجرد خود را سرباز ولایت و رئیس‌جمهور می‌دانند و چنانچه مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند موانع را در امر مدیریت و مبلمان شهری برطرف کنند.

شهردار بروجرد افزود: بروجرد دومین شهر استان به لحاظ جمعیتی به‌حساب می‌آید و باید ارزش افزوده براساس جمعیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید