Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفاری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کل پروژه‌های ما برای برقرار کردن چاه‌های کشاورزی در استان است، گفت: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این پروژه‌ها تقریبا نیمه کاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه با حمایتی که سازمان برنامه و بودجه داشت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون برای برقراری چاه های استان تخصیص داده است، افزود: امیدواریم مابقی بودجه‌ها تخصیص یابد تا ما بتوانیم برای برقرای چاه‌ها اقدام کنیم.

غفاری گفت:یک تفاهم نامه‌ای بین وزارت نیرو و وزارت نفت در سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ برای برقرار کردن ۷۵ هزار حلقه چاه منعقد شد که ما منظر بودجه هستیم که به محض تخصیص ، امورات ۱۸ گانه ما در این راستا انجام خواهد شد.

او افزود:شرکت نیروی برق مازندران ۱۱۴ پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال درحوزه اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق شهری و روستایی،توسعه و رینگ فیدر در راستای کاهش تلفات و توسعه احداث شبکه‌ها در حوزه‌های مختلف در دهه فجر داشتیم.

او با بیان اینکه اکثر شبکه‌های برق در روستا‌های نیاز به بهسازی دارد افزود: ۳۰ میلیارد تومان نیز امسال به بهسازی و اصلاح شبکه‌های برق در استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق مازندران چاه های کشاورزی سازمان برنامه و بودجه دهه فجر میلیون تومان شبکه های برق شبکه ها چاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • رصد دقیق ۴۷۰۰۰۰ هکتار برنج شمال با داده‌های فضایی
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی