Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:39:43 GMT

۲ هزار ورزشکار در رشته کبدی ایران فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۳۲۷۸

۲ هزار ورزشکار در رشته کبدی ایران فعالیت می کنند

صغری روحبخش شیوایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین و آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر کبدی سال ۹۸ به میزبانی هیات کبدی ایلام در حال برگزاری است و فردا به پایان می رسد.

وی افزود: مسابقات بصورت رفت و برگشت با کیفیت عالی و میزبانی های خوب در استان های مختلف برگزار شد و امروز نیز به میزبانی ایلام در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوایی یادآور شد: در ابتدا ۹ تیم در مسابقات شرکت کردند اما هم اکنون بدلیل مساعد نبودن شرایط آب و هوایی تیم های کرمان و گیلان نتوانستند در این مسابقات حضور یابند و مسابقات با حضور هفت تیم در حال برگزاری است.

نایب رییس فدراسیون کبدی گفت: فردا پس از پایان مسابقات، قهرمان این دوره لیگ برتر کبدی بانوان مشخص می شود و با توجه به حضور کمیته فنی در محل مسابقات ورزشکاران مستعد شناسایی می شوند.

شیوایی یادآور شد: پس از پایان مسابقات و شناسایی افراد توانمند، ورزشکاران به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی در خصوص مسابقات پیش رو در این رشته گفت: مسابقه‌های کبدی جوانان جهان در بخش آقایان با حضور ۱۳ کشور برای نخستین بار به میزبانی ایران در کیش برگزار می‌شود.

شیوایی در خصوص میزبانی هیات کبدی استان ایلام نیز گفت: هیات کبدی ایلام امکانات و شرایط مناسبی را برای برگزاری این مسابقات فراهم کرده و با توجه به اینکه جزو هیات های فعال هستند و در دوره های گذشته نیز میزبان اردوی تیم ملی بوده است.

وی تاکید کرد: استان ایلام پتانسیل خوبی در این رشته دارد و می تواند یکی از میزبان های خوب در رشته کبدی بخصوص در بخش بانوان باشد.

دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان با حضور ۹ تیم برتر کشور در چهار مرحله برگزار می شود که اولین مرحله این مسابقات اول دی ماه جاری در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و تیم ایلام با موفقیت توانست به مرحله دوم صعود کند..

ورزش کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های ۲۰۱۸ قهرمانی آسیا حضور داشتند.

تیم لیگ برتری کبدی بانوان ایلام سال گذشته مقام سوم مسابقات قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، همچنین یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی لیگ دسته یک را در کارنامه خود دارد.

۶۸ ورزشکار کبدی کار سازمان یافته در ۲ بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت دارند.

استان ایلام دارای ۲۶ هزار و ۹۶۰ نفر ورزشکار سازمان یافته است که در ۳۰۰ هیات ورزشی فعالیت می کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ایران جهان شرایط آب و هوایی لیگ برتر مسابقات لیگ برتر انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان ایلام هیات کبدی لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!

سرپرست جدید استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری | آتیلا حجازی شب گذشته به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست پیشین استقلال، با علی خطیر آمد و با او هم رفت. شب گذشته بود که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در حکمی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

آتیلا حجازی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. فرزند زنده یاد ناصرخان حجازی گفت:

تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است.

من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان متاسفم، حق بانوان ایران بیشتر از این است.

الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

آخرین بازی لیگ مقابل هوادار، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است