Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان بوشهر گفت: در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر ۱۰۱ کاندیدا تأیید صلاحیت شدند که فعالیت تبلیغاتی این کاندیداها از ساعت ۸ صبح ۲۴ بهمن تا ۸ صبح اول اسفندماه برگزار می‌شود. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، خسرودهقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه فرایند انتخابات  مجلس از آذر ماه آغاز شد اظهار داشت: فرایندهای اجرایی انتخابات از 10 آذرماه با ابلاغ وزیر کشور به فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه آغاز و هیئت‌های اجرایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای 4 حوزه انتخابیه است افزود: در هر حوزه، یک نفر انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان بوشهر با بیان اینکه در 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر 101 کاندیدا تأیید صلاحیت شدند خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغاتی این کاندیداها از ساعت 8 صبح 24 بهمن‌ماه تا 8 صبح اول اسفندماه برگزار می‌شود.

دهقانی با اشاره به تعیین شعبه اخذ رای در استان بیان کرد: 720 شعبه اخذ رای برای نقاط مختلف استان به‌صورت ثابت و سیار تعیین شده است.

وی واجدان شرایط رای در استان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در استان 783 هزار نفر شرایط رای دادن هستند که 420 هزار نفرشان مرد و 363 هزار نفر زن هستند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان بوشهر از تحویل تعرفه‌های رای انتخابات مجلس به حوزه‌های انتخابیه خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد تعرفه‌های رای یازدهمین دوره  انتخابات مجلس بیش از 783 هزار تعرفه است که به استان بوشهر منتقل شده است.

دهقانی با بیان اینکه تعرفه‌های رای انتخابات 2 اسفندماه با تعرفه‌های انتخابات دوره‌های گذشته مجلس تغییر یافته است افزود: در این تعرفه‌ها ثبت مشخصات افراد رای دهنده نسبت به گذشته کمتر شده  و به 4 مورد رسیده که کار رای‌گیری را سرعت می‌بخشد.

نامزدهای انتخابات استان بوشهر تا 23 بهمن نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کنند تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده استان بوشهر به 100 نفر افزایش یافت انتخابات 98- بوشهر| صلاحیت 98 درصد داوطلبان انتخابات مجلس در استان بوشهر تائید شد

وی با اشاره به اینکه هویت احراز رای دهندگان به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود افزود: مراحل ثبت نام رای‌دهندگان در شعبه‌های اخذ رای به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست اداره کل سیاسی حوزه انتخابیه تعرفه های رای تأیید صلاحیت هزار نفر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.    این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس بعدی است که در دور اول، نامزد‌های آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.   ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مشغول برگزاری این انتخابات خواهند بود که در ۸ حوزه، «تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.»   در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است؛ در این روش، به رأی دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود.   کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزد‌ها را ثبت می‌کنند.   محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، که در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد، گفته «برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.»   بیشتر بخوانید انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ مروری بر ۸ ماهِ انتخاباتی   آقای اسلامی افزوده که برای این حوزه‌ها تعداد تعرفه کمتری فرستاده می‌شود تا «اگر اختلالی در انتخابات الکترونیکی به وجود آمد، از تعرفه‌های کاغذی استفاده شود.»   سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این و به تازگی گفته «در حوزه‌هایی که رأی گیری الکترونیکی است، جمع‌بندی نتایج حدود یک ساعت زمان خواهد برد.»

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟