Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال با دستور رییس جمهوری از ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روز گذشته (۲۲ بهمن) حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن‌ماه تهران با اشاره به وضعیت آزادراه تهران-شمال گفت: به وزارت راه دستور می‌دهم که از فردا در جاده عظیم تهران – شمال که تکمیل شده است رفت و آمد آزمایشی را برقرار کند و جاده را به روی مردم باز کند و ان‌شاءالله اوایل اسفند این جاده مهم که از افتخارات مهندسی ایران است افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بیست و سوم بهمن‌ ماه ساعت ۱۲ ظهر عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در این رابطه اظهار داشت: بر اساس دستور اسلامی باید تا ۳۰ بهمن ماه تمامی تجهیزات و ماشین آلات شرکت های پیمانکاری با اتمام کار خود از پروژه خارج شوند و مسیر برای افتتاح رسمی آماد شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مدت هاست به اتمام رسیده و آنچه در حال انجام بود در ارتباط با ارتقای سطح ایمنی پروژه صورت می پذیرفت. این عبور آزمایشی هم در همین راستا و جهت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی است و بهره‌برداری رسمی با حضور رییس جمهور در اسفندماه خواهد بود.

خادمی با اشاره به توان بالای مهندسی داخل کشور اظهار داشت: آنچه امروز مشاهده می کنیم حاصل تلاش مهندسان ایرانی است که توانستند این پروژه عظیم را مطابق با استانداردهای روز دنیا به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد: باید این مسئله را در نظر داشته باشید که ۸۰ درصد کار در منطقه یک آزادراه تهران-شمال از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون انجام شده؛ یعنی هر سال تقریبا به اندازه ۱۹ سال گذشته کار شده است.

وی ادامه داد: در طول این ۵سال به طور متوسط ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم با تعداد ۱۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای ۱۰۰ جبهه کاری با تمام توان شبانه روز در این پروژه فعالیت کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قطعه اول آزادراه تهران شمال آزادراه تهران شمال وزارت راه و شهرسازی وزارت راه منطقه یک آزادراه تهران شمال مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه عبور آزمایشی آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس