Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@15:20:52 GMT

اسامی نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۳۴۴۵

اسامی نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه اندیمشک

فرماندار اندیمشک اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات یادزهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پیمان جهانگیری بامداد چهارشنبه افزود: ۲۳ نفر از ۵۵ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در اندیمشک در مرحله نهایی تایید صلاحیت شده‌اند.

وی افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان را به شرح زیر اعلام کرد:

۱-  علی زمانی

 ۲- شهلا سهرابی صمیره

 ۳-   سیدمحسن علی

۴ -  عزت اله فاضلی کیا

 ۵-  احمد الماسی نیا

 ۶-  مهدی باقری مجد

۷-  محمدجواد حسینی منش

۸ - آزاده جعفرزاده حریسی

 ۹- فریدون حسنوند

 ۱۰- یوسف حسینی طریفی

 ۱۱- افشین قاسمیان

۱۲ - مراد قنبری همایکوه

 ۱۳-  مسعودرضا ماکنالی

۱۴ - محبوبه مرادپور

 ۱۵- کرامت میری

۱۶ -  سیدجواد هاشم زاده

 ۱۷- ماشاءاله پاپی

 ۱۸-  عباس کرمی

۱۹ -  عباس مرادی نژاد

 ۲۰-  فیروز میردریکوند

 ۲۱-  داریوش میردورقی

 ۲۲- محسن کرمی گیلاوند

۲۳- محمد قاسم کریمی

بر اساس این گزارش، ۵۵ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در اندیمشک داوطلب شده بودند که در مرحله قبل ۲۲ نفر از آنها از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده بودند که یک نفر از شیراز به اندیمشک تغییر حوزه داده و اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۵۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اندیمشک پیش‌بینی شده‌است.

بر اساس گزارش ستاد انتخابات خوزستان، از ۸۹۱ نفری که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند، ۳۸۸ نفر در بررسی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شورای نگهبان استانداری خوزستان انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیمشک انتخابات98 مجلس یازدهم انتخابات انتخابات مجلس یازدهمین دوره انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ورامین از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری، عصر چهارشنبه از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول