Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بارش باران به‌ویژه در ارتفاعات شهرستان‌های جنوبی استان، محور رودبار- ایرانشهر که به‌علت سیلابی‌شدن آبنماها اواخر شب گذشته مسدود شده بود با همت راهداران صبح امروز بازگشایی و زیر بار تردد قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مسعود جمیلی از خسارت بارندگی به بستر راه‌های روستایی ۴ شهرستان در جنوب کرمان خبر داد و گفت: تخریب شانه، بستر و آب بردگی محورهای ارتباطی از جمله این خسارت‌ها است که به‌علت خاکی‌بودن محورها این نوع خسارت‌ها در هر بارندگی به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان عنوان داشت: در حال حاضر ۱۴۰ نفر نیروی راهدار با ۷۰ دستگاه راهداری در قالب طرح راهداری زمستانی آماده‌باش هستند.

وی تصریح کرد: در صورت اعلام هرگونه مسدودی راه‌ها اطلاعیه‌های صادره مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل از طریق روابط‌عمومی به اطلاع مردم و رانندگان خواهد رسید.

جمیلی متذکر شد: شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها هم برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری جنوب کرمان بازگشایی مسیر بارندگی جنوب کرمان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد