Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:53:42 GMT

تایید صلاحیت ۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۳۶۴۳

تایید صلاحیت ۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در ملایر

فرماندار ملایر گفت: صلاحیت ۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای این دوره در شهرستان ملایر تایید شد.

به گزارش مشرق، قدرت اله ولدی فرماندار ملایر گفت: از این داوطلبان انتخاباتی مردم ملایر دو نماینده را به مجلس شورای اسلامی با آرای خود  می فرستند.

اسامی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان ملایر  به ترتیب حروف الفبا عبارتند: 

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احمدوند

۲. احمد آریایی نژاد

۳. احد آزادی‌خواه

۴. زهرا اسماعیلی

۵. روح اله اکبری

۶. مجتبی اکبری

۷. محمدرضا آئینه

۸. هادی بیگی‌نژاد

۹. محمدرضا ترابی

۱۰. اردوان ترک‌زبان

۱۱. محمدرضا حسین‌پور

۱۲. علی‌اصغر داودی کسبی

۱۳. مرتضی رضائی

۱۴. سعید سیاوشی

۱۵. سیدمحمدقاسم سیاوشی

۱۶. حاتم شکری

۱۷. علی احمد عباسی

۱۸. محمد عباسی

۱۹. عصمت غفاریان

۲۰. کتایون کارگر

۲۱. محمد کاظمی (نام پدر علی)

۲۲. حسین گرجی‌پور

۲۳. مهدی محمدرضائی

۲۴. خیراله مفنی ازندریانی

۲۵. حسن ونائی

۲۶. علی اکبر ونائی

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم ملایر انتخابات98 انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا

مدیرکل اداره ورزش و جوانان فارس از استقرار نمایندگی اداره کل ورزش و جوانان در شهر صدرا تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: با استقرار نمایندگی، ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، رحیم خداجو در جلسه با تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت سال‌جاری نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر می‌شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام شود.

وی همچنین از اختصاص مبلغ ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا خبر داد و افزود: تا پایان خرداد سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار برای این پروژه اقدام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده می‌شود و تا پایان شهریور نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام خواهد شد.

خداجو اضافه کرد: با توجه به اینکه سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا در اختیار هیئت اسب دوانی شیراز است، پیگیری لازم انجام می‌شود تا این سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران شهر صدرا قرار گیرد.

در ادامه این جلسه خداکرم فیروزمند عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حقوقی شورای اسلامی شهر جدید صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال‌آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

همچنین مرتضی زارع یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی صدرا که در این جلسه حضور داشت با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش توسط سرمایه‌داران، تصریح کرد: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط دو زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا، هفت زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این کار از وظایف ذاتی اداره ورزش و جوانان بود اما به دلیل نبود نمایندگی این اداره کل در شهر صدرا، شهرداری و شورای اسلامی آن را انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران در این شهر جدید وجود ندارد، این همت مجموعه اداره کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

زارع همچنین با انتقاد به رها شدن زمین بلوار حافظ که قرار بود به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقمندان تبدیل شود، گفت: بعد از گذشت چندین سال هنوز این زمین بلاتکلیف مانده است.

به گزارش ایمنا، در این دیدار صمیمانه هرکدام از ورزشکاران و و مربیان و مطالبه‌گران مشکلات و دغدغه‌مندی حوزه ورزش در شهر صدرا را بیان داشتند، آنها مهمترین مشکل شهر صدرا را استقرار نداشتن دفتر نمایندگی این اداره کل در شهر صدرا و اجرا نشدن و همچنین تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه‌تمام و تخصیص پیدا نکردن بودجه کافی به تیم‌های ورزشی این شهر اعلام کردند.

کد خبر 749714

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟