Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرفت‌خواه از اقدامات شبانه روزی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت برای بازگشایی معابر اصلی در برف ۲ روز اخیر خبر داد و گفت: برف روبی و نمک پاشی همچنان ادامه دارد.

«میثم حرفت‌خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اقدامات شبانه‌روزی این سازمان برای بازگشایی معابر اصلی شهر رشت در برف ۲ روز اخیر خبر داد و اظهارکرد: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر شهری همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با بیان اینکه از نخستین ساعات شروع بارش برف، عوامل این سازمان اقدام به بازگشایی معابر اصلی کردند، افزود: علاوه بر اعزام ۱۶دستگاه ماشین‌های برف روب و لودر این سازمان به هر پنج منطقه شهرداری، از عصر روز دوشنبه(۲۱بهمن) خودروهای ویژه برف‌روبی در معابر اصلی شهر مشغول برف‌روبی و امدادرسانی بودند.

 

وی با اشاره به تداوم عملیات‌های برف‌روبی در شب گذشته و صبح امروز تصریح کرد: طی این عملیات، مبادی ورودی و خروجی شهر نظیر بلوار ولیعصر، کمربندی خرمشهر، بلوار قلی پور، بلوار شهدای گمنام و پل یخسازی و بلوار شهید افتخاری، جاده امامزاده هاشم برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است.

 

حرفت‌خواه همچنین گفت: خیابان‌های پرتردد و اصلی شهر نظیر خیابان بیستون، سردار جنگل، بلوار ضیابری، بلوار مدرس، میدان گاز، نیز برف روبی شده است.

 

رییس سازمان عمران با اشاره به توزیع بیش از ۲۰۰کیسه شن و نمک توسط عوامل سازمان خاطرنشان کرد: شب گذشته، عوامل سازمان عمران برای جلوگیری از یخ‌زدگی سطح معابر، بلوارهای اصلی شهر را نمک‌پاشی کرده‌اند.

پایان پیام/595

منبع: شبستان

کلیدواژه: عملیات برف روبی بازگشایی معابر اصلی برف روبی و نمک پاشی سازمان عمران اصلی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه انگلیسی گاردین اظهارات یکی از مقامات سازمان ملل متحد درباره حجم ویرانی‌های جنگ در نوار غزه و همچنین مواد منفجره عمل نکرده در این باریکه را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این مقام سازمان ملل متحد اعلام کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد، ۳۷ میلیون تُن آوار را در این باریکه بر جای گذاشته است.

این مقام سازمان ملل در ادامه تاکید کرد: بخش زیادی از بمب‌های ریخته‌شده بر سر نوار غزه، منفجرنشده است. از میان بردن این بمب‌های عمل‌نکرده ۱۴ سال به طول خواهد انجامید.

بر اساس اظهارات این مقام بین‌المللی ۱۰ درصد از مواد منفجره‌ای که در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه روی این باریکه ریخته شده عمل نکرده است و این موضوع ماموریت بین‌المللی در این باریکه را پیچیده می‌کند.

این مقام سازمان ملل متحد در ادامه با اشاره به حجم ویرانی ساختمان‌های مسکونی در نوار غزه تصریح کرد: ۶۵ درصد ار ساختمان‌های ویران‌شده در نوار غزه مسکونی بوده است.

کد خبر 6090194

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد