Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه گفت: حدود ۱۳ هزار نفر در روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ارومیه مشارکت دارند. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علیرضا ملامحمدی‌زاده در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و تقدیر از حضور  پرشور  مردم در راهپیمایی امسال اظهار کرد: امسال 122 پروژه با اعتبار 620 میلیارد تومان در شهرستان ارومیه افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این 122 پروژه، 51 پروژه در حوزه عمرانی، 16 پروژه بهره‌برداری و 46 پروژه در حوزه شهرداری بوده و 9 طرح کلنگ‌زنی شده است.

فرماندار ارومیه در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات گفت: تاکنون 70 نفر از حوزه انتخابیه ارومیه تأیید نهایی صلاحیت شدند و دو نفر در حال انتقال به شهرستان‌های ماکو و یکی از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی است و یک نفر نیز از تهران به ارومیه منتقل می‌شود.

وی از وجود 501 شعبه اخذ رآی در سطح شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: در این راستا 41 صندوق در سیلوانا، 40 صندوق در نازلو، 33 صندوق در صومای برادوست و 26 صندوق در بخش انزل مستقر خواهد شد.

ملامحمدی‌زاده با اشاره به قانون شفافیت تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی بیان کرد: تمامی نامزدهای انتخاباتی باید در یکی از بانک‌ها افتتاح حساب کرده تا تمامی هزینه‌های تبلیغاتی آنها و نیز واریز و برداشت از حساب‌ها مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه باید موضوع مشارکت مردم در انتخابات جدی گرفته شود بیان کرد: از سوی دیگر نباید به موضوع قومیتی در انتخابات دوم اسفند ورود کرد.

171 نفر داوطلبان نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مازندران هستندپیش‌بینی 1200 شعبه اخذ رأی در استان البرز / آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالمتأیید صلاحیت قطعی 235 نامزد انتخابات مجلس یازدهم در استان گلستان/بیش از یک میلیون و 330 هزار نفر واجد رأی دادن هستند


وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون 31 مورد تخلف نامزدهای انتخاباتی در شهرستان ارومیه به هیئت بازرسی گزارش شده است اظهار کرد: بیشترین علت تخلفات تبلیغات زودهنگام بوده است.
فرماندار ارومیه در ادامه تصریح کرد: در انتخابات امسال در 65 نقطه از شهر تعداد 188 دیوار سفید برای تبلیغات رایگان شهری فراهم شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در انتخابات امسال تعداد 12 تا 13 هزار نفر در روند برگزاری انتخابات به صورت کاملا مستقیم دخالت دارند‌.

فرماندار ارومیه با اشاره به موارد تخلفات انتخاباتی بیان کرد: در این راستا استفاده از تلویزیون شهری، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها، تبلیغات در صدا و سیما و نیز استفاده از منابع دولتی ممنوع است.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ارومیه برگزاری انتخابات فرماندار ارومیه انتخابات مجلس هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان