Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ۱۷ داوطلب از حوزه انتخابیه خرمشهر تایید صلاحیت نهایی شدند که هشت نفر از آنها از دوره ی قبل حایز صلاحیت بودند.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اسامی داوطلبان انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی این شهرستان را اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری در خصوص آخرین وضعیت انتخابات و تایید شدگان حوزه خرمشهر و مینوشهر اظهار کرد: در مجموع ۳۵ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام نمودند که در نهایت از این تعداد، ۱۷ داوطلب تایید صلاحیت نهایی شدند که هشت نفر از آنها از دوره ی قبل حایز صلاحیت بودند.

او گفت: بیشترین تعداد تایید شده ها طی ۱۰ دوره انتخابات گذشته تا کنون بوده است. همچنین تعداد چهار داوطلب از ادامه روند انتخابات انصراف داده و ۱۴ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات خرمشهر تصریح کرد: رد صلاحیت مختص انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بوده و فقط مربوط به همین دوره است و برای تصدی دیگر پست های حکومتی و دوره های دیگر انتخابات نیست‌.

حیدری با اشاره به فعالیت حدود چهار هزار نفر در روند برگزاری انتخابات اسفند ۹۸ افزود: از ۱۰۳ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان،  ۸۶ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار است. عملیات برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خرمشهر با سیستم احراز هویت مکانیزه که امکان تخلف را به صفر می رساند، انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه خرمشهر بیان کرد: رعایت بی طرفی، دوری از تعصبات، قانون مداری و نیز برگزاری انتخابات و رقابت سالم با مشارکت حداکثری مردم در اولویت وزارت کشور است و ما نیز در ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر به طور مستمر و موکد این موارد را متذکر شده و در این امر جدیت داریم.

او ادامه داد: از روز ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ داوطلبان می‌توانند تبلیغات انتخاباتی خود را به مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ یکم اسفند ۱۳۹۸ انجام دهند.

حیدری اضافه کرد: تا کنون تخلفی درباره تبلیغات پیش از موعد به اطلاع ما نرسیده و ستاد امنیت انتخابات به طور شبانه روزی به گزاراشات واصله رسیدگی خواهد کرد.

فرماندار خرمشهر خبر داد: سید لفته احمد نژاد، سید عباس بحرالعلوم، کاظم بهردینی، امین بیگی هرچگانی، علی ثمره بچاری، نادر حمودی، علی خانی،  محمد خیاط زاده،  رضا صفایی منفرد، محمدرضا طاهرنژاد، صادق ظهیری، جبار عبودزاده، سید منصور فاخری، کفاح مسعودی، حسن منیعات، حسین موتورچی و جعفر نیک نظر لیست نهایی نامزد های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه خرمشهر و مینو شهر است.

حیدری در پایان تصریح کرد: ممکن است با نظر شورای نگهبان این لیست طی روزهای آینده کاهش یا افزایش یابد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار خرمشهر نامزدها منطقه آزاد اروند لیست نهایی داوطلبان دور 11 برگزاری انتخابات شهرستان خرمشهر فرماندار ویژه دوره انتخابات حوزه خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود