Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:05:04 GMT

پر فروش ترین خودروهای فرانسوی را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۳۹۹۹

پر فروش ترین خودروهای فرانسوی را بشناسید

از آنجایی که خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در بسیاری از کشورهای جهان به خصوص اروپا، چین و منطقه آمریکای شمالی با استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان و شهروندان قرار گرفته است، بسیاری از شرکت های خودروسازی نیز به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه این محصولات روی آورده اند.

رنو زوئی بدون شک یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی عرضه شده توسط شرکت خودروسازی رنو فرانسه به شمار می‌رود که توانسته است در نخستین ماه از سال جاری میلادی، ژانویه ۲۰۲۰، عنوان سومین خودروی پرفروش در بازار فرانسه را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از رنو زوئی، دو خودروی محبوب رنو ۲۰۸ ll و رنو کلیو وی موفق شده‌اند در رتبه های نخست و دوم این فهرست رده بندی جای بگیرند.

رنو زوئی توانسته است در ژانویه سال جاری میلادی پنج هزار و ۳۳۱ دستگاه خودرو در بازار فرانسه بفروشد و این طور که به نظر می رسد توجه و رضایت خیل عظیمی از شهروندان و مشتریان وطنی را به سمت و سوی خود جلب کند.  

پیشتر نیز اخبار و آمارهای منتشر شده از سوی این خودروساز نشان دهنده موفقیت و میزان فروش درخشان این محصول پاک و دوستدار محیط زیست بود.

نموداری که به ترتیب گویای پرفروش ترین خودروهای این بازار در نخستین ماه از سال جاری میلادی است، نشان می دهد که پژو ۲۰۸ ll در این بازه زمانی ۹ هزار و ۴۶۳ دستگاه و رنو کلیو وی نیز پنج هزار و ۵۲۴ دستگاه خودرو فروخته است.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1351798

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو واردات خودرو پژو فرانسه ایران و فرانسه خودرو رنو سال جاری میلادی ترین خودروهای رنو زوئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت

 زین الدین زیدان پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا پیام جالبی را خطاب به این تیم منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

    خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد: "اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون (دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید