Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: عرضه کالاهای خارجی در نمایشگاه‌ها ممنوع است و در صورت تخلف، برخورد قانونی از سوی مراجع نظارتی انجام و غرفه عرضه‌کننده، جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدرضا کلامی» افزود:‌ برنامه فروش فوق العاده در اکثر استان‌ها مصوب شده و عرضه کالاها با تخفیف مناسب و برنامه‌های فروش فوق العاده در این نمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برآوردها حاکی است تاکنون برنامه ویژه برگزاری ۳۷ نمایشگاه در سراسر کشور تدوین شده و نمایشگاه‌های تهران نیز در مکان‌های حکیمیه، بوستان ارم، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت، مصلای تهران، شهر آفتاب و بوستان گفت وگو برگزار خواهد شد.

کلامی خاطرنشان‌کرد: به منظور استمرار آرامش و ثبات نسبی بازار و جلوگیری از سوء استفاده واسطه‌ها، افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و تامین کافی مایحتاج عمومی، دستورالعمل تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام پایانی سال به اتاق‌های اصناف سراسر کشور ابلاغ شده است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار یآدور شد: تاریخ برگزاری نمایشگاه‌ها در استان‌ها از ۱۰ تا ۲۵ اسفند ماه متفاوت خواهد بود و در تهران از نیمه اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی گفت: غرفه ویژه بازرسی اصناف در همه نمایشگاه‌ها پیش بینی شده و نمونه کالاهای قیمت‌گذاری شده به صورت پلمپ در معرض دید مردم و خریداران در غرفه بازرسی قرار می‌گیرد تا به عنوان مبنای قیمت کالا باشد.

کلامی افزود: برای توزیع میوه و تره‌بار در ایام پایانی سال، از طریق عرضه محصولات تازه، با کیفیت، قیمت مناسب و کنترل‌های بهداشتی تمهیداتی انجام شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/002zbZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کالاهای خارجی تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار ایام پایانی سال نمایشگاه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران