Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:22:44 GMT

شورای آموزش و پرورش گناوه در استان بوشهر برتر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۰۹۶

شورای آموزش و پرورش گناوه در استان بوشهر برتر شد

رئیس اداره امور شوراها و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش وپرورش استان بوشهر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گناوه گفت: در انتخاب شورای آموزش وپرورش برتر با وسواس بسیار خاص و ملاک و معیارهای تعیین شده امتیازبندی و ارزشیابی می‌شوند که بندرگناوه با دارابودن شرایط لازم در استان بوشهر اول و برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت الله جوهری فرد  افزود: شورای آموزش و پرورش گناوه با کارآیی و عملکرد مناسب توانست در یک رقابت نزدیک و حساس امتیازات بیشتری کسب و به این موفقیت دست یابد.

وی اظهارداشت: یکی از عملکرد بسیار خوب شورای آموزش و پرورش گناوه احداث سالن رفاهی برای فرهنگیان بدون اعتبار ملی بود که مجموعه‌ای بسیار ارزشمند است.

رئیس مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: این موفقیت در سایه همکاری و تعامل اعضای شورا از جمله فرماندار و امام جمعه بدست آمد و افتخاری برای گناوه است.

وی از شهرداری بندرگناوه خواست تا مطالبه  آموزش وپرورش را که از محل درآمد بند ۳ ماده ۱۳ قانون شوراها تکلیف شده بپردازد.

جوهری فرد  گفت: اگرچه شهرداری مبلغی را از این محل پرداخت اما باتوجه به درآمدی که از ساخت و ساز و توسعه‌ در گناوه بدست می‌آورد، خیلی ناکافی است.

وی افزود: مباحثی  که در شورای آموزش و پرورش مطرح و مصوب و آورده و مزایایی برای این مجموعه داشته باشد نباید معطل بماند و بموقع اجرایی شود.

فرماندار گناوه از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و گفت:  امت اسلامی ایران همانگونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت گسترده‌ای داشتند در انتخابات دوم اسفند نیز حماسه آفرینی خواهند کردند.

غلامرضا مهرجو افزود:  در زمینه پرداخت مطالبه آموزش وپرورش از  شهرداری مصوب شود که از ظرفیت این مجموعه نسبت به تعهداتی که دارد استفاده شود.

وی اظهارداشت: جذب و جلب مشارکت‌های مردمی به تقویت بنیه مالی آموزش و پرورش کمک شایانی خواهد کرد.

فرماندار گناوه از تلاش و زحمات مدیر آموزش و پرورش و فرهنگیان این شهرستان تقدیر کرد و گفت: آموزش وپرورش و فرهنگیان شهرستان در زمینه برگزاری رویدادهای ملی از جمله انتخابات در زمینه تامین نیروی انسانی و فضاهای آموزشی سهم زیادی داشته‌اند.

امام جمعه گناوه گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال حال و هوای دیگری داشت و با نام و یاد شهدا و سیدالشهدای مقاومت سردار قاسم سلیمانی همراه بود و مردم پرشور و گسترده شرکت کردند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: هرگاه حضور مردم در صحنه های انقلاب پررنگ بوده دشمن عقب نشینی کرده‌است.

وی گفت: فرهنگیان و معلمان چراغ جامعه و مشعل داران هدایت به شمار می‌آیند و در پیروزی انقلاب نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: کسب رتبه برتر شورای آموزش وپرورش مایه افتخار برای شهرستان و اعضای آن است.

در پایان این آیین آموزش و پرورش گناوه از اعضای شورا تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بندرگناوه مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه مدارس بندرگناوه مدارس مشارکت های مردمی آموزش وپرورش استان بوشهر امام جمعه ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه