Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بومی‌سازی فرهنگی، تجهیزاتی در جبهه مقاومت از مهمترین خدمات حاج قاسم سلیمانی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: حاج قاسم هر مقاومت اسلامی را که در منطقه شکل می‎گرفت در ابتدا برای آن یک موسسه فرهنگی ایجاد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه قاسم سلیمانی را یک مکتب دانست و گفت: دشمن به خیال خام خود گمان کرد که اگر حاج قاسم را ترور کند، می‌تواند نفس راحتی بکشد در حالی که باید بداند ما در جبهه مقاومت قاسم سلیمانی‌های فراوانی تربیت کرده‌ایم.

سعادت افزود: شهید حججی یک نمونه از تربیت‌یافتگان مکتب حاج قاسم است و نظیر آن در کشور جوانان و نوجوانان بسیاری تربیت شده‌اند.

مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حقارت آمریکا و اسرائیل در منطقه را از دیگر خدمات سردار سلیمانی برشمرد و افزود: امروز رژیم صهیونیستی به مرحله‌ای از حقارت و ذلالت رسیده که شاهد مرگ تدریجی و تحقق فرضیه امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود، هستیم.

سعادت همچنین به ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مهمترین سرمایه‌ای که حاج قاسم داشت سرمایه معنوی و اشک در راه خدا بود، نماز شب می‌خواند و اهل تجهد و راز و نیاز با خدای خود بود.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این آیین نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

برچسب‌ها مقاومت اسلامی عراق چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت اسلامی عراق چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی مقاومت اسلامی عراق چهارمحال وبختیاری قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود