Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@00:11:53 GMT

قیمت امروز انواع ارز/ دلار و یورو گرانتر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۱۵۳

قیمت امروز انواع ارز/ دلار و یورو گرانتر شد

قیمت انواع ارز در معاملات امروز بانک‌ها و صرافی‌های مجاز، حاکی از افزایش اندک نسبت به روزهای گذشته است.

به گزارش ایسنا، در معاملات ارزی امروز(چهارشنبه) بانک‌ها هر دلار را از متقاضیان به نرخ ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان خریدند و نرخ خرید هر یورو را نیز ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند.

نرخ خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هم به این صورت است که هر دلار آمریکا ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریده و ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس همچنان فاصله قیمت خرید و فروش دلار در صرافی‌ها ۳۰۰ تومان برجا مانده است. در صورتی که پیش از این، فاصله قیمتی خرید و فروش حدود ۱۰۰ تومان بود.

همچنین امروز هر یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان خریده و ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود که فاصله نرخ خرید و فروش این نوع ارز هم ۳۰۰ تومان مانده است.

براساس این گزارش، نرخ ارز مسافرتی نیز به ازای هر یورو با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک‌های عامل نزدیک به ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/002zbb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت ارز نرخ دلار هزار و ۳۰۰ تومان صرافی های مجاز صرافی ها خرید و فروش بانک مرکزی ۱۰۰ تومان ۱۳ هزار نرخ خرید بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

جدیدترین قیمت انواع لپ تاپ‌های ایسر (ACER) موجود در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # لپ‌تاپ سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند