Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:36:26 GMT

جاده ارتباطی زنجان - تهم - چورزق بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۱۸۰

جاده ارتباطی زنجان - تهم - چورزق بازگشایی شد

جواد یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازگشایی این مسیر ارتباطی هنوز به طور رسمی به دستگاه های ذیربط از جمله پلیس راه اعلام نشده است.

وی اظهار داشت: مسیر ارتباطی زنجان - دندی که از ۲ روز پیش بسته شده بود، همچنان مسدود است و به رغم وقوع کولاک برف، راهداران برای مسیرگشایی این جاده ارتباطی تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: به محض گزارش بازگشایی مسیر زنجان - تهم - چورزق، به پلیس راه زنجان، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ عباس مظفری از رانندگان خواست از سفرهای غیرضرور به مسیرهای ارتباطی کوهستانی و برفگیر استان زنجان خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر نیز به حتم خودروی خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی ازجمله زنجیر چرخ مجهز کنند.   

از ابتدای بهمن جاری تاکنون /۲۳ بهمن ماه/ قریب ۱۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی برون شهری زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها مرکز مدیریت راه های کشور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های کشور زنجان مرکز مدیریت راه های کشور زنجان حوادث رانندگی استان زنجان کیلومتر راه پلیس راه بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان  با اعلام هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌های استان گفت:بارش باران تا اواخر امروز پیش‌بینی شده است.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز بارش بهاری گفت: با توجه بارندگی در همه محور‌های ارتباطی وجود دارد که براین اساس جاده‌های ارتباطی استان لغزنده و رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
سرهنگ غلامعلی نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳