Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مسکن روستایی بنیادمسکن گفت: تا پایان سال آینده ۴۰ هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم و کم‌درآمد در کشور ساخته می‌شود. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: از سال 84 طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در کشور آغاز شد که تا کنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب این طرح به متقاضیان تسهیلات ارزان قیمت با اقساط طولانی مدت پرداخت می‌شود و نیاز است که متقاضیان مبلغی را به عنوان آورده داشته باشند. در این بین بخشی از جامعه هدف که دارای مسکن فرسوده بوده یا فاقد مسکن هستند به علت ناتوانی در تأمین سهم آورده، عملا امکان برخورداری از تسهیلات این طرح را ندارند.

وی افزود: بنیاد مسکن در سطح کشور تفاهم نامه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارد که براساس آن قرار است تا پایان سال آینده 40 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار محروم و کم‌درآمد در کشور ساخته شود.

تدارک 3000 برنامه مناسبتی دهه فجر در گیلان؛ چندین واحد مسکن محرومان توسط سپاه استان افتتاح می‌شود10 هزار شغل پایدار در طرح مسکن محرومان خراسان جنوبی ایجاد می‌شودمسکن محرومان در خراسان جنوبی 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن اعلام کرد: از این تعداد 3 هزار واحدمسکونی در استان گلستان ساخته و تحویل محرومان و نیازمندان خواهدشد.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی ارزان قیمت با دوره بازپرداخت 15 ساله مبلغ 25 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

سهرابی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در اولویت این طرح قرار دارند، گفت: متقاضیان این واحدهای مسکونی باید از طریق نهادهای حمایتی معرفی شوند؛ پس از این مرحله تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض آغاز خواهدشد.

وی با اشاره به ساخت 7 هزار واحدمسکونی ویژه خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر بیان داشت: این واحدهای مسکونی تا پایان سال آینده در کشور ساخته می‌شود. سازمان بهزیستی تا کنون 4 هزار و 500 خانوار را معرفی کرده که برای حدود 3 هزار و 500 خانواده مسکن ساخته و تحویل شده است.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در روستاها مبلغ کمک‌های بلاعوض برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر از 18 میلیون تومان به 36 میلیون تومان رسیده و همزمان این خانوارها می‌توانند از تسهیلات 40 میلیون تومانی نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور ساخته می شود مسکن روستایی بنیاد تا پایان سال آینده هزار واحد مسکونی واحدهای مسکونی مسکن محرومان میلیون تومان مسکونی ویژه بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر