Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور با معرفی برگزیدگان در سمنان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس در شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این جشنواره،دانشجویان استان فارس موفق به کسب 5 مقام برتر شدند.

بنابراین گزارش ، در بخش دستاوردهای دانشجویی امیرحسین گودرزی از مرکز شیراز در رشته مصنوعات چوبی، حدیث غنو از مرکز شیراز در رشته ویترای، کار با چرم و بافتنی با قلاب و زهره حجتی از دانشگاه پیام نور مرودشت در رشته ویترای، به عنوان برگزیده های کشور معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش جشنواره رویش وحیدرضا آهی ازکانون تئاتردانشگاه پیام نور جهرم و سعیده یزدی از کانون خبر و رسانه مرکز جهرم به عنوان کانون های برگزیده کشور معرفی شدند.

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه های پیام نور استانها نیز برگزار شد که غرفه دانشگاه پیام نور استان فارس دربخش اجرای زنده به عنوان غرفه برتر انتخاب و تجلیل شد.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور در اختتامیه دومین جشنواره دستاورهای دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانشگاه پیام نور استان سمنان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره دومین رویداد ملی دانشجویی دانشگاه پیام نور است که در راستای اهداف والای امام راحل و جوانان شهید این مرز و بوم در زمینه علمی و فرهنگی برگزار شد.

ناجی درباره کیفیت این جشنوراه افزود: اقتدار علمی، فرهنگی و پژوهشی را در غرفه های دانشجویان شاهد بودیم که این اتفاق مهم نتیجه اتحاد دانشجو، مدیریت دانشگاه و اساتید بوده است.

محمدی، مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور نیز در اختتامیه جشنواره دستاوردهای دانشگاه پیام نور که به میزبانی استان سمنان برگزار شد، گفت: ۴۹۸ اثر در بخش حرکت، ۱۷۳۵ اثر در بخش رویش و ۸۷۳ اثر در بخش نشریات دانشجویی توسط ۲۷ داور، مورد داوری قرار گرفت.

انتهای پیام/981008

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز دانشجویان جشنواره دانشگاه دانشگاه پیام نور استان دستاوردهای دانشجویی جشنواره دستاوردهای دانشجویی دانشگاه استان فارس اثر در بخش برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • تجلیل از مقام معلمان در بوانات
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود