Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در ابتدا سهمیه‌ای را برای ایران در نظر نگرفته بود، با رایزنی‌های هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون، دو سهمیه برای کشورمان به دست آمد.

طرفداری- مسابقات جام جهانی اسنوکر شش توپ بانوان نهم تا یازدهم اسفندماه به میزبانی کشور قطر در دوحه برگزار خواهد شد.

به نقل از سایت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، پس از رایزنی‌های رئیس فدراسیون ایران با فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر یک سهمیه به بانوان ایران تعلق گرفت و پس از پیگیری‌های مجدد دومین سهمیه نیز برای ایران به دست آمد که با توجه به برگزاری رقابت‌های انتخابی، پریسا درویشوند نفر دوم این مسابقات به همراه سارا بهاروندی نفر اول انتخابی به جام جهانی اسنوکر اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها  شانزده بازیکن از کشورهای هند، چین، انگلستان، هنگ کنگ، ایران، تایلند، بلژیک، لتونی، روسیه، استرالیا، آلمان و آفریقای جنوبی حضور خواهند داشت. این در حالی است که فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در ابتدا سهمیه‌ای را برای ایران در نظر نگرفته بود که با رایزنی‌های هاشم اسکندری رئیس فدراسیون دو سهمیه برای کشورمان به دست آمد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی اسنوکر رئیس فدراسیون برای ایران دست آمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

دیگر خبرها

  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا