Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریالی بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، مجید رباطی با اعلام این خبر اظهار داشت: روند نگهداشت، تعمیر، بازسازی و توسعه اماکن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی، نه تنها یکی از راهکارهای توسعه سخت افزاهای ورزشی قلمداد می‌شود، بلکه بر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در امور شهری نیز موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب بخش خصوصی در بهبود فعالیت مراکز ورزشی پایتخت ادامه داد: در این راستا مبلغ کل سرمایه گذاری ها در سال 98، یکصد و یک میلیارد و 489 میلیون و 650 هزار ریال بوده است.

به گفته سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، مجموعه‌های ورزشی دستگردی، نونهالان، پرواز، سهند، فدک و طرشت، از جمله پروژه‌هایی است که سرمایه بخش خصوصی را با انعقاد قراردادهایی مجزا، به خود جذب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا در سال ۹۹ با افزایش جلب مشارکت بخش خصوصی، موضوعاتی چون نوسازی مجموعه‌های ورزشی با روند بهتری دنبال شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران خبرگزاری برنا سازمان ورزش شهرداری تهران توسعه اماکن ورزشی سرمایه گذاری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در تحقیقات انجام شده در این زمینه سه متهم و یک نفر مالخر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی افزود: سارقان در بازجویی خود به 24 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه باغ های این شهرستان اعتراف کردند.

او به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل