Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@18:51:44 GMT

مردم افراد کاردان را روانه مجلس کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۵۵۱

مردم افراد کاردان را روانه مجلس کنند

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه باید در عرصه انتخابات آگاهانه عمل کنیم و رای دهیم گفت:انتخابات یک امتحان بزرگ الهی برای همه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله سید «محمد شاهچراغی» در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه ملاک‌های انتخاب و معیارهای انتخاب نمایندگان مجلس مدنظر مردم باشد گفت: مردم استان افراد کاردان و صالح را به مجلس بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد:حضور مردم و حسن انتخاب باید بیش ازهمه در انتخابات مورد توجه قرار گیرد و از آن غافل نشویم.

 

وی حضور گسترده و مشارکت بالا از سوی مردم را امری مهم وضروری دانست وافزود: مردم باید کسانی را روانه مجلس کنند که کاردان بوده و در زمره افراد صالح باشند.

 

آیت الله شاهچراغی اذعان داشت: مردم باید هوشیار باشند که افرادی که در پی منافع فردی یا جناحی خویش بوده و باکسب قدرت و ثروت می خواهند مجلس را تصاحب کنند، انتخاب نکنند.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان بر رعایت اخلاق نامزدهای انتخابات تاکید کردو گفت: توصیه‌های لازم را به آنان کرده‌ام اما باید گفت نامزدها و طرفدارانشان باید در تمام مراحل حتی پس از انتخابات به اخلاق و قوانین احترام بگذارند.

 

وی اظهار کرد:کاندیداها باید توجه داشته باشند که نقد کارشناسی و به چالش کشیدن تصمیمات خوب است اما همه باید در چارچوب موازین قانون باشد تا جلوی بداخلاقی‌ها در انتخابات گرفته شود.

 

آیت الله شاهچراغی به نامزدهای انتخابات توصیه کرد: از افراط و تندروی و سخن گفتن در خصوص حاشیه‌ها پرهیز کنند چون مردم به دنبال افراد صادق و قانونگذار برای ورود به مجلس هستند.

 

وی با اشاره به روند اجرای فرایندهای انتخاباتی  اظهارکرد: آن‌طور که از سوی اعضای ستاد انتخابات استان اعلام شد، قرار است انتخابات مجلس پیش رو با دستگاه تعیین هویت برخط برگزار شود که این امری مناسب است.

 

به گفته آیت الله شاهچراغی راه‌اندازی این سیستم مدیریتی و ساخت دستگاه احراز هویت برخط از ایجاد هرگونه خطا و انحراف در امر انتخابات جلوگیری کرده و اقدام بسیار مبارک محسوب می‌شود.

 

امام جمعه سمنان بیان داشت: مردم استان سمنان در این دوره از انتخابات نیز حضور حداکثری و پرشور خود را همچون ادوار گذشته اثبات می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: همه آحاد مختلف جامعه باید منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را برای برگزاری انتخابات پرشور رعایت کنند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگاه احراز هویت برخط رعایت اخلاق نامزدهای انتخابات نماینده ولی فقیه در استان سمنان آیت الله شاهچراغی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم