Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه ستاد مردمی مراسم معنوی اعتکاف رجبیه با حضور فعالین این حوزه به میزبانی اداره کل تبلیعات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نخستین جلسه ستاد مردمی مراسم معنوی اعتکاف رجبیه با حضور فعالین این حوزه به میزبانی اداره کل تبلیعات اسلامی استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن، گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر دلدادگی و پاییبدی خود به آرمان های امام(ره) و انقلاب را به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از 13 تا 15 رجب در مساجد منتخب استان، اضافه کرد: نقش این اداره کل نقش هدایت کننده و در این ایام با تشکیل ستاد اعتکاف پرشور و پررنگ جهت مشارکت مردمی و زمینه سازی نسل جوان به سوی منعویات دینی و مذهبی تلاش خواهیم کرد.

وی بر لزوم بهره گیری از فرصت معنوی اعتکاف در جهت انتقال آموزه های دینی، اخلاقی و انقلابی تاکید کرد و افزود: باید تمام مساجد استان که در آن مراسم اعتکاف برگزار می گردد به تکفیک خواهران ، برادران ، دانشجویی و دانش آموزی شناسایی و به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به انتخاب استان به عنوان پایتخت کتاب در سال جاری اظهار داشت: باید از ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی استان جهت راه اندازی کتابخانه با محوریت کتاب های دینی، اعتقادی و ... در مساجد میزبان معتکفین بهره برد.

نجیمی بر لزوم توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و افزود: باید با دعوت از برخی نویسندگان مطرح استان در مراسم معنوی اعتکاف، با یادآور شدن ضرورت بحث مطالعه به معتکفین آنان را به فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا نماییم.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم معنوی اعتکاف شبستان یزد مراسم معنوی اعتکاف اسلامی استان اعتکاف رجبیه برگزار شد استان یزد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده