Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:01:34 GMT

۸۵ درصد واحدهای مرغداری در استان بوشهر فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۹۲۵

۸۵ درصد واحدهای مرغداری در استان بوشهر فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح یک واحد مرغداری در روستای پوزگاه بخش ریگ بندر گناوه اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در صنعت مرغداری استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان گناوه از فعال‌ترین واحدهای دامداری برخوردار است و ۲۵ درصد جوجه ریزی استان بوشهر در این شهرستان اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطبی با بیان اینکه ۸۵ درصد واحدهای مرغداری در استان بوشهر فعال هستند گفت: واحدهای مرغداری در استان بوشهر می‌تواند رشد بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان گناوه با دارا بودن ۳۶ واحد مرغداری فعال، سالانه پنج میلیون و ۳۱۶ قطعه جوجه ریزی می‌کند و رتبه دوم استان بوشهر را در این زمینه دارا است.‌

قطبی افزود: سی و هفتمین واحد مرغداری گوشتی شهرستان گناوه با ظرفیت ۳۰ هزار قطعه و سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال به میمنت دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی گفت: سرمایه ثابت این واحد مرغداری شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و میزان سرمایه در گردش آن دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با مشارکت بانک ملی و آورده سرمایه‌گذار ۳۶ میلیارد ریال است.

قطبی افزود: یک کارخانه کشتارگاه طیور و یک واحد جوجه‌کشی یک‌روزه در شهرستان گناوه در دست احداث است که با اتمام آن‌ها گام بزرگی در رونق این صنعت و اشتغال‌زایی برداشته می‌شود و چرخه تولید گوشت سفید تکمیل خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۷ واحد مرغداری گناوه ۳۶ واحد فعال است.

کد خبر 4851496

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه بوشهر افشین قطبی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بوشهر بارش برف انقلاب اسلامی ایران ایلام قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بیرجند شهرستان گناوه واحد مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین

علی رمضانپور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: چهار میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سال جدید نسبت به فرودین ماه سال گذشته که دو میلیون و ۶۷۸ هزار قطعه بوده رشد ۶۳ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه ریزی در۱۹۰ واحد مرغداری نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستان‌های قزوین و تاکستان است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحد‌های مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است.

رمضانپور پیش بینی کرد: ۸۵ هزارتن گوشت مرغ تا پایان امسال در واحد‌های مرغداری استان تولید شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است