Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@17:05:02 GMT

قتل فجیع ملیحه ۱۴ ساله در فاریاب

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۵۲۵۷

دختر 14 ساله در افغانستان با ضربات چاقوی برادرش کشته شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس فاریاب افغانستان پسری جوان را به جرم قتل خواهر 14 ساله اش دستگیر کرد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم طی یک درگیری خانوادگی با چاقو خواهر 14 ساله اش را سلاخی کرد و قربانی قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

در جریان قتل این دختر و تحقیقات پلیس برادر وی به اتهام حمله به دختر جوان و قتل او دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجرم در بازجویی از انگیزه این جنایتش اعترافی نکرد اما مدعی شد پس از درگیری خانوادگی با ملیحه او را مورد اصابت چاقو قرار داد.

در حال حاضر تحقیقات روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نازنین احمدی فیلم انگل پیمان معادی دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قتل فجیع فاریاب نازنین احمدی فیلم انگل پیمان معادی دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت

مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دوشنبه بیست‌و‌هفتم فروردین ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم تیر، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود در بوستان ولایت ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهر ری منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، مأموریت یافتند با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهم را در جنوب شناسایی کردند.

سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم قتل فامیل خود با ضربه چاقو در بوستان ولایت اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر برقراری روابط خارج از چارچوب مقتول با یکی از اعضای خانواده‌اش دست به این جنایت هولناک زده است.

به گزارش تسنیم، مرد جنایتکار برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی