Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:07:06 GMT

برند ملی‌گردشگری رونمایی‌شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۵۴۱۶

برند ملی‌گردشگری رونمایی‌شد

 در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی که  ۲۳ بهمن ۹۸ در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، برند ملی گردشگری رونمایی شد. این برند با توجه به اهمیت ظرفیت گردشگری و تدوین سند توسعه گردشگری کشور رونمایی شد که به رشد گردشگری و توسعه صنعت گردشگری در کشور کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اصغر مونسان به همراه ولی تیموری معاون گردشگری این وزارتخانه و استانداران قزوین و کرمانشاه به‌منظور رونمایی از برند ملی گردشگری، طرح شهر گردشگر، لوح ثبت اثر شهر جهانی زنجان (شهر جهانی ملیله)، لوح ثبت اثر شهر جهانی شیراز (شهر جهانی صنایع‌دستی)، لوح ثبت اثر شهر جهانی ملایر (شهر جهانی مبلمان منبت) و لوح ثبت اثر روستای جهانی قاسم‌آباد گیلان (روستای جهانی چادرشب بافی) روی صحنه آمدند.

علاوه‌بر رونمایی از الواح و طرح‌ها و برندهای گردشگری، از ظرف سه لایه تمام کریستال، لوگوی برند ملی گردشگری و سند راهبردی گردشگری که به‌تصویب رسیده است، نیز رونمایی شد.

بر این اساس، طرح‌های بوم‌گردی در دولت دوازدهم موردتوجه ویژه قرارگرفته و تعداد واحدهای بوم‌گردی ۴۰۰ به ۱۷۰۰ بوم‌گردی افزایش یافت. طرح‌های بوم‌گردی سبب شده تا در برخی از روستاها نه‌تنها شاهد جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر باشیم بلکه مهاجرت معکوس از شهر به روستا ثبت‌ شده است.

برچسب‌ها ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی ‌اصغر مونسان میراث فرهنگی جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی اصغر مونسان میراث فرهنگی جهانگردی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی اصغر مونسان میراث فرهنگی جهانگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل در مراسمی پر جنب و جوش و رنگارنگ در کشوری از اقیانوس هند با حضور رئیس جمهوری سیشل- وول رامکالاوان و رئیس فدراسیون فوتبال سیشل - الویس برگزار معرفی شد. راه اندازی این نماد، که در استراحتگاه سیشل کمپینسکی در سمت جنوبی جزیره‌ی ماهه برگزار شد، انرژی پر جنب و جوش جزایر را به نمایش گذاشت.   رئیس فدراسیون فوتبال سیشل گفت: جام جهانی فوتبال ساحلی فیفا ۲۰۲۵ فقط یک تورنمنت نیست. این یک چراغ راه و فرصتی برای سیشل است. میزبانی رویدادی به این بزرگی تأثیر قابل توجهی دارد و نویدبخش آغاز دوره‌ای از رشد و توسعه بی‌نظیر برای جزایر ما و جامعه فوتبال است.   جیمی یارزا، مدیر مسابقات فیفا گفت: این نخستین مسابقات فیفا در سیشل و نخستین جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود که در قاره‌ی آفریقا برگزار می‌گردد. این یک رویداد تاریخی برای سازمان ما است. هم‌چنین نشان می‌دهد که ما با بردن مسابقات خود به مکان‌های جذاب و متنوع، فوتبال را واقعاً جهانی می‌کنیم. سیشل یک زیرساخت خیره‌کننده برای این رقابت فراهم خواهد کرد تا میراث ارزشمندی برای جزایر به جا بگذارد. ما امیدواریم که همه در سراسر جهان این فرصت را داشته باشند که یک تورنمنت فوق العاده‌ی فوتبال ساحلی را که در یک بهشت گرمسیری برگزار می‌شود، تماشا کنند.   جام جهانی فوتبال ساحلی که نخستین بار در سال ۲۰۰۵ برگزار شد، سال ۲۰۲۵ سیزدهمین دوره‌ی جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود. این مسابقات نخستین بار توسط فدراسیونی از قاره‌ی آفریقا برگزار می‌شود و در پی برگزاری بسیار موفق جام جهانی فوتبال ساحلی امارات که بیش از ۷۰ هزار هوادار در آن شرکت کردند، برگزار خواهد شد.   گفتنی است جام جهانی فوتبال ساحلی سیشل از ۱ تا ۱۱ می ۲۰۲۵ (۱۱ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک ثبت‌شده در فهرست میراث‌ فرهنگی ناملموس رونمایی شد
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل