Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@15:33:22 GMT

سرپرست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۵۷۷۸

سرپرست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت خواهد شد

شنیده می‌شود بازرسی کل کشور با حضور افراد بازنشسته در ریاست فدراسیون فوتبال مخالفت کرده است.

قدس آنلاین: به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از افرادی که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال بود. او امیدوار بود به سمت ریاست فدراسیون فوتبال برسد اما از راهروی فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عنوان کرده بازنشسته‌ها باید از احراز سه سمت خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس، دبیر کل و خزانه دار به دلیل اینکه شغل محسوب می‌شوند، نمی‌توانند افراد بازنشسته در آن شرکت کنند. در صورت اجرای این قانون در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند یکی از گزینه‌هایی است که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده و رد صلاحیت خواهد شد.  

لازم به ذکر است، کمیته تأیید صلاحیت نامزدها به زودی و با بررسی پرونده‌ها دراین باره اظهار نظر خواهد کرد و اگر حیدر بهاروند رد صلاحیت شود بدین معنی است که نامه‌ی ارسالی از سوی سازمان بازرسی به فدراسیون فوتبال حقیقی است و همان طور که اشاره شده بازنشسته‌ها قادر به در اختیار گرفتن میز ریاست، دبیر کل و هم چنین خزانه‌دار نیستند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حیدر بهاروند رئیس فدراسیون فوتبال انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان جلسه هم اندیشی برگزاری سوپرلیگ بانوان و لیگ برتر فوتسال کشور که با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال برگزار شد احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال از تلاش فدراسیون برای حضور تیم ملی فوتسال برزیل خبر داد و گفت: قرعه کشی جام جهانی ۶ خرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در حاشیه این مراسم با مسؤولان فوتبال برزیل مذاکره کنیم و بتوانیم این تیم را برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران دعوت نمائیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم منفعت آن در تمام حوزه‌ها به فوتسال ایران می‌رسد.

کد خبر 6099652

دیگر خبرها

  • اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود
  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند