Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه زلزله استان گیلان هیچ تلفات جانی نداشته است، گفت: درصورت تشخیص مدیریت بحران این استان از فردا با بالگرد به مردم روستاهای در گیر با برف کمک رسانی می‌کنیم.

حامد سجادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره میزان خسارات زلزله امروز عصر در استان گیلان، اظهار داشت: 3 تیم ارزیاب به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و هنوز گزارشی درباره میزان خسارات نرسیده، اما قطعا هیچ تلفات جانی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره امداد رسانی به مردم روستاهای درگیر در برف در استان گیلان، بیان داشت: بخش عمده جاده گیلان بازگشایی شده و اگر مدیریت بحران استانداری گیلان تشخیص دهد که نیاز است به برخی از روستاهای این استان که در برف و کولاک درگیر هستند از طریق بالگرد کمک‌های غذایی برسانیم، ما از فردا با بالگرد این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله گیلان مواد غذایی مدیریت بحران تلفات جانی نداشته استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • مواد غذایی ضد التهاب